114 Reacties

3 jaar geleden

Hier 9 weken zwanger en ons Meisje is 9 maanden

3 jaar geleden

Hier dochtertje morgen 10 maanden en intussen 32,5 week zwanger van het 2e kindje 😊

3 jaar geleden

‘Je bent toch niet zwanger?’.... uhmm... overtijd, dus een test. Positief! WoW gaaf! Inmiddels 14 weken onderweg en mijn eerste dochter is 10 maanden. Ivm mijn aandoening PCOS dachten we dat het allemaal niet zo vlot zou gaan. Gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit 😊 straks zit er 16 maanden tussen

3 jaar geleden

Reactie op nina-24

‘Je bent toch niet zwanger?’.... uhmm... overtijd, dus een test. Positief! ...
Wat leuk! Gefeliciteerd! Hier ook PCOS en ik had al gehoord dat de kans aanwezig is dat het bij een 2e wel vanzelf zou kunnen gaan. Wat leuk om te horen dat het dus ook echt gebeurd :)

3 jaar geleden

Super leuk zoveel mama’s die ook weer zwanger zijn! Ik had een positieve test op de eerste verjaardag van onze oudste afgelopen week! Heel blij, maar ook heel spannend, pril en ga ik mijn oudste niet te kort doen, zou ik BV kunnen blijven geven en OMG we krijgen nog een kindje wisselen elkaar keihard af.. 😅

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Dankjewel! ❤️ ben nog steeds op de miskraam aan het wachten... zou nu 13 we ...
Hier precies hetzelfde maar dan bij onze 1e zwangerschap. Vruchtje groeide niet verder en hebben geen hartje gehoord helaas.. Raakte ook pas na anderhalf jaar weer zwanger, terwijl de 1e zo vlug ging. Duurde voor mijn gevoel zo ontzettend lang en had de hoop op gegeven dat het nog zou lukken en het niet weer opnieuw zou gebeuren. Ook gesprekken gehad etc.. En op het moment dat ik zei hoop dat ik gewoon ooit nog zwanger raak was me menstruatie uit gebleven test gedaan en jahoor positief.😬 Ben ook van mening dat God ons niks geeft wat wij niet aan kunnen en er waarschijnlijk teveel mis was met het kindje. Hebben nu een gezonde dochter van 1 jaar, zijn hartstikke blij met haar.🥰 Voor jou heel veel sterkte!🌹 Voel met je mee het is heel zwaar en verdrietig om mee te maken..

3 jaar geleden

Super leuk zoveel mama’s die ook weer zwanger zijn! Ik had een positieve te ...
Same here! Paar dagen na 1e verjaardag van mijn zoontje getest en nu heel de week al.. jeej!!! weer zwangerrr en omgggg weer zwangerrr😆

3 jaar geleden

Ja ik ben nu 19 weken zwanger! Nadat onze eerste geboren was was het bij 6 maanden raak! Dus ze zullen ongeveer 1,5 jaar schelen

3 jaar geleden

Hoe is het nu met jullie???