6 Reacties

3 jaar geleden

Hier krijgt ze ook nog bv, maar alleen s nachts. Ze drinkt af en toe gewoon halvolle melk, niet veel, maar met een rietje drinken vindt ze leuk.

3 jaar geleden

Ze mag gewone koe melk hebben eventueel. En aan blijven bieden. Het is natuurlijk een hele andere smaak. Mijn zoontje krijgt in de avond een flesje koemelk voor het slapen gaan. Rest van de dag thee of water.

3 jaar geleden

Hoihoi....naast de borstvoeding s nachts drinkt onze dochter havermelk (ivm overgevoeligheid voor koemelk) voor het slapen gaan.Ik vind het ook, na even te hebben moeten wennen, een lekker alternatief.

3 jaar geleden

Hoi. Ik zou geen poedermelk meer proberen, maar gewoon lekker halfvolle koemelk geven. 😊

3 jaar geleden

Je zou eventueel om haar aan de smaak te laten wennen kunnen mengen. Dus eerst een beetje melk erbij en nog meer bv. En zo steeds minder bv bij de melk

3 jaar geleden

Ik bied mijn dochter (die savonds en snachts nog bv krijgt) soms halfvolle koemelk aan, spuugt ze ook direct uit 😂. CJG had als tip gegeven voor als ik wou stoppen om dan karnemelk te proberen. Of gewoon water en thee drinken en wat vaker yoghurt oid.