14 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben meteen voor een 1 persoonsbed gekozen. Hebben hier bij een voedingskussen aan de zijkant gelegd. Onze zoon sliep hier meteen goed in. Wel 1e week paar keer terug moeten leggen maar dan is logisch als jeeer vrijheid hebt gekregen.

één jaar geleden

Mijn zoon wordt ook volgende maand 3. Hij heeft sinds 2 weken een meegroeibed. Nu nog 90x140 en uiteindelijk 90x200.

één jaar geleden

Onze dochter is bij twee en een half overgestapt. Wij hebben een groot bed met onderschuifbed gekocht, ook met oog op logees (neefjes en nichtjes en later vriendinnetjes). Hebben onderschuifbed in begin er half uit gehad, voor het geval ze eruit zou vallen, maar dat is nooit gebeurd. Wij zijn blij met overstap naar direct groot bed, geen tussenmaten wat betreft beddengoed en ze kan er nog heel veel jaren op slapen

één jaar geleden

Hier zijn we meteen voor een tweepersoonsbed gegaan 😂 maar dat was puur omdat dat ons oude matras was en we het ledikant nodig hadden voor zn broertje en dus bij de Ikea dat model bed gekocht hebben wat uitgeschoven kan worden tot 2 persoons En dat ging heel goed meteen eigenlijk Eerst het matras op de grond gehad om te wennen en voor het vallen. Met lekker fel vrolijk beddengoed en wat extra knuffels tijdelijk voor de leegte en na een tijdje op het bed gewoon. En hij is er nu na een half jaar ofzo nog maar 2 keer uitgevallen 😂

één jaar geleden

Wij hebben een meegroei bed

één jaar geleden

Wij hebben gekozen voor een peuterbed toen mijn dochter 2 werd. Zag er zo leuk en knus uit en vond het fijn dat ze er zelf in en uit kan klimmen. Maar eerlijk.. beetje spijt van want met naar bed brengen ligt mijn dochter tegenwoordig graag naast me en dat past niet in haar bed. Dus nu een jaar later gaan we alsnog maar over maar een eenpersoons!

één jaar geleden

Wij hebben direct een 1 persoonsbed gekocht, wel leuk in een huis vorm voor geborgenheid, ze sliep er meteen goed in!

één jaar geleden

Hier ook meteen een 2 pers bed gekocht. Wordt over 2 weken bezorgd vlak voor zijn 3e verjaardag. En nu maar hopen dat hij erin wil slapen

één jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hier ook meteen een 2 pers bed gekocht. Wordt over 2 weken bezorgd vlak voo ...
Deze komt bij de babypark vandaan toch? Hier ook tussen zitten twijfelen!

één jaar geleden

Reactie op Dsnv10

Deze komt bij de babypark vandaan toch? Hier ook tussen zitten twijfelen!
Klopt.

één jaar geleden

Onze zoon wordt over een oaar dagen 3 en kreeg nu een bed van 90 x 200 en slaapt er prima in :) Extra voordeel is dat we nu nog een laatste boekje samen in zijn bed kunne lezen en dat vindt hij supergezellig!

één jaar geleden

Nou mijn zoontje slaapt sinds 1 week in t grote bed en t gaat zozo. Tig x per nacht wakker en huilen. Geen idee wat er aan de hand is. Nu slaapt hij maar net zijn slaapzak onder zijn dekbed

één jaar geleden

Wij hebben sinds november een “groot” bed van 70x140 cm. En vanaf nacht 1 slaapt ze er gewoon goed in. Ze komt er ook niet uit en roept ons sochtends eerst of ze naar ons bed mag komen. Geen idee waarom maar we vinden het heerlijk 😂

één jaar geleden

Wij hebben met 2.5 jaar meteen een éénpersoonsbed gedaan met val rekje. Petit puk. Ideaal en zijn er super blij mee.