13 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Wij hebben hem al alles aangeboden, olvarit, kruidvat maar ook ella's kitchen. Hier wordt alles gegeten, moet ik zeggen dat hij denk ik een hele makkelijke eter is. Persoonlijk vind ik bij het proeven (voor de temperatuur) de olvarit potjes het beste smaken. Misschien nu wat verschillende soorten aanbieden en kijken of er voorkeur is. Succes 😊

3 jaar geleden

Hier word ook gewoon alles lekker op gegeten .. AH Bio en Olvarit zijn toch wel favoriet hier. 😊

3 jaar geleden

Olvarit en bon bebe(dekamarkt en plus in ieder geval te koop) vind meneer hier het lekkerste

3 jaar geleden

Wij ook olvarite, kruidvat en jumbo merk. Yara lust alles, maar deze worden goed gegeten

3 jaar geleden

Naturnes van Nestlé en Olvarit. Over beide tevreden👌

3 jaar geleden

Olvarit vindt ze lekker

3 jaar geleden

Voor fruit: kruidvat of olvarit Groentehap: kruidvat of AH bio (olvarit groentehap vind ik zelf te ver gepureerd)

3 jaar geleden

Kruitvat is als het in de aanbieding is altijd een leuke koop😊 sla dan altijd veel in😂

3 jaar geleden

Hier gebruiken we ook potjes olvatit en ook van kruidvat Denk dat hij een voorkeur heeft voor kruidvat potjes

3 jaar geleden

Volgende week potjes van Kruidvat in de aanbieding. 4 voor 3 euro. Dus 4 pakjes met 2 potjes voor 3 euro(8 potjes dus) 😊 Kruidvat is wat steviger wat de inhoud betreft, olvarit is soms soep en kliedert enorm.

3 jaar geleden

Onze James vindt Kruitvat, AH en ella kitchen heerlijk.

3 jaar geleden

Ella's kitchen. Wel iets duurder, maar geen rotzooi.