19 Reacties

3 jaar geleden

Ons zoontje is nu bijna 18 maanden en vorige week bevallen van een tweeling 🥰

3 jaar geleden

Meghan is bijna 17 maanden en ik ben 30 oktober uitgerekend van ons tweede meisje 🥰

3 jaar geleden

Wij wilde aan een tweede beginnen als onze zoontje 18 maanden was (nu ongeveer dus 😅) alleen nu gaan we november naar Mexico (zika virus) en ik ben overspannen verklaard tijdje geleden. Dus moet helaas mijn eierstokken in bedwang houden. En die klapperen al behoorlijk haha

3 jaar geleden

Ik beval van een 2e kindje als mijn 1e kindje 20 maanden is. Dus zo gek is het ook niet.

3 jaar geleden

Onze eerste was 20 maanden toen de tweede kwam. Toen de derde kwam waren de oudste 7,5 en 6.

3 jaar geleden

Wow wat een korte periodes achter elkaar. Dappere mama's!

3 jaar geleden

Haha herkenbaar! Wij hebben besloten om erover te praten als onze zoon 2,5 is.

VRIEND

3 jaar geleden

Ik ben nu zwanger van de tweede en verwacht leeftijdsverschil zal 20 maanden zijn.

3 jaar geleden

Mijn kleine aap is bijna 18 maanden en over 4 weken ben ik uitgerekend van de tweede 🙈 (nu bijna 36 weken zwanger).

3 jaar geleden

Ruim vijf weken geleden bevallen van onze dochter. Ons zoontje was toen 18 maanden. Hij is zo lief voor haar, als hij haar hoort loopt hij gelijk naar haar toe en geeft haar vaak even een kusje en een knuffel. Bij de eerste ontmoeting gaf hij ook direct zijn lievelingsknuffel. Een grote trotse broer 🥰

3 jaar geleden

Tweede komt als de eerste 24 maanden is!

3 jaar geleden

Ons zoontje en tweede kindje zouden 1,5 jaar schelen, anders was ik nu uitgerekend, helaas is die zwangerschap uitgelopen in een miskraam. Ben nu 9 weekjes in verwachting, wij verwachten ons tweede wondertje in april.

3 jaar geleden

Ons 2e is 14 augustus geboren🥰 we zijn in de wolken! En de oudste is super trots!

3 jaar geleden

Wauw, wat kort op elkaar allemaal. Ons tweede kindje komt, als het goed is, in dezelfde periode als wanneer onze dochter 2 jaar wordt. Dit was niet helemaal gepland (ja, tikkeltje naïef geweest) maar wel gewenst en heel welkom!

3 jaar geleden

Wij zijn nog niet zwanger maar hopen dat we een tweede kindje mogen verwelkomen 🥰

3 jaar geleden

Reactie op pioenroos

Wij zijn nog niet zwanger maar hopen dat we een tweede kindje mogen verwelk ...
Hoe moet ik dit zien? Adoptie? Pleegkinderen? Of gewoon ooit zwanger worden?

3 jaar geleden

Reactie op MariaWvH

Hoe moet ik dit zien? Adoptie? Pleegkinderen? Of gewoon ooit zwanger worden ...
Oh ik was te zweverig haha. De wens is om weer zwanger te worden. 🥰 Liever vandaag dan morgen 🙈 mja de tijd zal het leren en zo gemakkelijk gast het ook niet bij ons.