18 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Robster
Tandjes zou mijn gok zijn. Vooral trekken aan de oren en last met eten klin ...
Wel rode wangetjes, de voorste 2 zitten al een paar maanden twee bolletjes en daarnaast nu ook twee bultjes erbij gekomen (maand geleden ongeveer), maar ze lijken maar niet helemaal door te komen..😓 vind het vooral zielig dat ie duidelijk last lijkt te hebben hoop zo dat als het de tandjes zijn ze er vlot doorheen komen.
4 jaar geleden
Ik las laatst ergens dat je z'n eten en flesje niet zo warm als normaal moet geven bij door komende tandjes, omdat het dan meer pijn kan doen. Misschien kan je er wat mee.
4 jaar geleden
Reactie op AnnieB-24
Wel rode wangetjes, de voorste 2 zitten al een paar maanden twee bolletjes ...
Je kan proberen met zo'n vinger tandenborstel een beetje het tandvlees te masseren. Misschien helpt dat bij het doorkomen. Verder baby-paracetamol geven tegen de pijn, dat verlicht echt. De tip van Iriisje vind ik ook een goeie.
4 jaar geleden
Denk tandjes ook. Zie of voel je al een bobbeltje? Onze zoon heeft net zn eerste tandje, ook 7,5 maand, en wilde ook bijna zn groentehap niet
4 jaar geleden
Dentinox en een paracetamol (deze voor het slapen gaan) hebben bij ons geholpen
4 jaar geleden
Denk tandjes ook. Zie of voel je al een bobbeltje? Onze zoon heeft net zn e ...
Tja dit vind ik lastig. Die voorste 2 onder daar zitten al een tijdje 2 bolletjes, we denken dat ze duidelijker voelbaar zijn, maarja vind dat altijd lastig te zeggen.😊 ahh nou hopelijk is dat hier ook de boosdoener!
4 jaar geleden
Bij ons ook opeens eten weigeren. wilde alleen broodkorst. Terwijl hij altijd gewoon alles wilde. Vandaag is zn 2de tandje eindelijk door. Heeft heel lang alleen een bultjes gezeten. En vandaag ineens super goed alles weer willen eten!
VRIEND
4 jaar geleden
Geef je de hapjes warm?? Het oren trekken kan een symptoom voor tandjes zijn, door warmte kunnen ze dan last krijgen van het tandvlees
4 jaar geleden
Reactie op Nana-s
Heb nu 2x gehoord dat kleintjes die aan hun oren trokken of zaten, oorontst ...
Hmmm zal dit in mijn achterhoofd houden, mocht het niet verbeteren! Thanks! Moet zeggen dat oor trekken vooral is bij eten of in bed, maar niet tijdens spelen. Maarja kan ook voldoende afleiding zijn dan natuurlijk. Ga het in de gaten houden😊
4 jaar geleden
Onze dochter at ook een paar dagen haar hapjes niet dit kwam door een doorkomend tandje. We bleven het wel proberen en na een paar dagen at ze gewoon weer!