4 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Geen ervaring mee maar wel benieuwd naar de tips. Hier potje geïntroduceerd maar madame gaat er alleen op wanneer ze wil..de tip om vaste tijden te gebruiken gaat niet op en een plasje is ook nog niet gelukt op een paar druppels na die we de hemel in geprezen hebben. Blote kont proberen zodat ze meer bewust worden dat ze het laten lopen denk ik..

2 jaar geleden

Onze dochter gaat altijd netjes naar de wc op de opvang en op het potje bij mijn schoonouders en ouders. Thuis weigert ze behalve als ik het potje ergens in de woonkamer neerzet, haar constant help herinneren dat ze op het potje mag plassen en haar in een onderbroekje laat lopen. Dan loop ik soms langs en ligt er opeens ene plasje in. Denk dat ze het graag zelf wil doen en een onderbroekje makkelijker uit te trekken is dan een luier. Zou dat wellocht ook voor jullie kunnen werken?

één jaar geleden

Verhaaltje lezen als hij op het potje zit😉 deed hier wonderen en een beloningskaart met een cadeau als de kaart vol was.

één jaar geleden

Sticker plakken bij elk plasje. Aparte blaadjes maken voor ontlasting en urine. Als ze vol zijn klein cadeautje. Ik had een map vol stickers waar hij iets uit mocht kiezen, vond hij heel leuk.