6 Reacties

2 jaar geleden

Ja!! Herkenbaar. Jace slaapt niet meer smiddags. Maar elke avond het zelfde liedje... instoppen, knuffel,kusjes vragen..steeds zijn bed uit komen.. komt snachts op de meest onmogelijke tijden melden dat hij wakker is.. Ik ga na het bed ritueel midden in zijn kamer op de grond zitten , met mijn rug naar hem toe. Zodra hij opstaat zeg ik niets meer of minder dat hij terug zijn bedje in moet en lekker moet gaan slapen. Ik schuif elke 3-5 min naar voren tot ik de kamer uit wa Dit heeft een week geduurt. Nu zit ik op de bovenste tree vm de trap. 5 min dan slaapt hij.

2 jaar geleden

Onze dochter van 2,5 heeft dit nu ook. Alle denkbare smoesjes komen voorbij waardoor zij niet zou kunnen slapen. 😜 Ik volg even.

VRIEND

2 jaar geleden

Ons zoontje doet nu ook iets moeilijker met naar bed gaan, maar niet zoals jij het beschrijft hoor. Vervelend! Wat wij nieuw doen na het lezen van een boekje is samen zingen. Slaap kindje slaap, in de maneschijn.. dan wordt hij rustig en mag ik daarna gaan. Wie weet doet het iets...

2 jaar geleden

Haha ja dit is weer zo'n leuke nieuwe fase. Je moet er niet teveel aan toegeven. Want hoe meer je dat doet.. Hoe meer ze gaan verzinnen. Mijn zoontje wilde opeens ook drinken.. En doekjes in z'n bed.. En nog meer knuffels. Hebben daar toen een paar x aan toegegeven maar hadden door dat het steeds meer en erger werd. Nu hebben we alles weer cold turkey gestopt en gezegd dat dat allemaal niet gaat gebeuren.. Gaat weer prima. Maar wel blijven volhouden.

2 jaar geleden

pffff ik zit er nu al een week of 2 maar ik kan alles handelen alles maar dat gezeur gegil en gejengel vind ik echt vreselijk.... nu is ons ritueel even bij mama liggen met flesje melk dan slapen... dan begint de drama dan ga ik weg wacht ik 10 min dan doet mijn man en bij hem is ze rustig vrolijker en valt met 10 min in slaap... zo frustrerend omdat t mij gewoon echt niet lukt.

2 jaar geleden

Reactie op Mini me 2

pffff ik zit er nu al een week of 2 maar ik kan alles handelen alles maar d ...
Herkenbaar. Mijn man krijgt hem tegenwoordig ook beter stil. Ik merk dat ik mijn geduld een beetje begin te verliezen. Denk dat hij dat ook voelt en daar op reageert