12 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon heeft een romper aan pyjama en slaapzak aan.

2 jaar geleden

Reactie op Carolien Dieperink

Onze zoon heeft een romper aan pyjama en slaapzak aan.
Mijn zoon ook.

2 jaar geleden

Is het met broekje erbij niet te warm? Daar ben ik bang voor

2 jaar geleden

Hier ook romper pyjama en nu herfst zak van pucka baby

2 jaar geleden

Niet te warm? Of is de slaapzak niet zo dik?

2 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Niet te warm? Of is de slaapzak niet zo dik?
Nee is prima temperatuur zo. Vindt ik het fijne van puckababy en als warmer is nog sommige dagen dan doe ik broekje of truitje uit laten

2 jaar geleden

Ik heb 3 slaapzakken 🙊 1 van 1.0 tog, 1.5 tog en 2.0 tog. Me dochter heeft nooit een Pyjama aan.. Altijd slaapzak korte mouwen en romper met lange mouwen. 19-20 graden doe ik 1.0 tog en romper lange mouwen. 18-19 meestal 1.5 tog en romper lange mouwen. Als ik merk dat ze het te koud heeft dan doe ik meestal die van 1.5 aan. Als het heel fris is dus straks in de winter periode dan doe ik die van 2.0 tog aan. Mijn dochter houd niet van zoveel laagjes en heeft het niet snel koud als ik teveel aan doe slaapt ze heel slecht ligt ze heel veel te draaien en is ze ineens super vroeg wakker.

2 jaar geleden

Ja ik bedoel inderdaad die vele laagjes. Dat is toch niet fijn slapen. Dus is wel Pyama en geen Romper raar?

2 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Ja ik bedoel inderdaad die vele laagjes. Dat is toch niet fijn slapen. Dus ...
Romper doe ik zelf altijd wel met lange mouwen, ook zodat de luier op ze plek blijft. Anders denk ik dat het sowieso niet fijn gaat zitten.. een Pyjama broek met een luier alleen en zonder romper dus die zou ik wel altijd aan doen. Je kan ook gewoon een slaapzak 1.0 TOG doen en romper lange mouwen en Pyjama broekje alleen..

2 jaar geleden

Hier heb je een schema weet je ongeveer een beetje hoe of wat maar mijn dochter heeft het snel warm dus ik gebruik geen Pyjama.. Ieder kindje is anders ntl zou het even proberen en zelf inschatten of je de kamer warm of koud vind en naar de temperatuur kijken hoe koud het word in de nacht.

2 jaar geleden

Ik heb romper met lange mouwen pyjama 1 geheel en dlaapzak met mouwen dat voor de winter is. Daarnaast gooi ik nog een deken over haar heen. Heb de verwarming niet aan staan. Heb paar keer gehad dat ze koude wangen, armen en handen had. Daarom

2 jaar geleden

Ligt aan de temperatuur van de kamer... De slaapkamer van ons zoontje wordt nooit kouder dan 19.5 graad. Hij slaapt nu in een dikke slaapzak zonder mouwen. Met een romper met lange mouwen. Als het buiten onder 0 wordt doen we hem soms alleen nog een pyjamabroek erbij aan. Meer niet.