8 Reacties

4 jaar geleden

Ligt er een beetje aan wat je wil weten.. Ik ben stewardess dus een redelijke pro.. 😬 In het vliegtuig zit de hele vlucht bij je op schoot.. Tenzij je een extra stoel geboekt hebt voor haar. Dan kan je de maxi cosi meenemen aan boord en die op die stoel bevestigen met de riem. Neem een speen mee en flesvoeding of borstvoeding als je dat geeft is ook prima natuurlijk. Hou er rekening mee dat er geen magnetron aan boord is dus als je een warme fles wil duurt dat even met opwarmen dus vraag dit op tijd aan de bemanning. Wil je de kinderwagen meenemen dan kan je een tas kopen waar je de kinderwagen in kan doen. De kinderwagen moet namelijk in het ruim. Je kan hem tot aan de gate meenemen en dan in de gate opvouwen in de tas doen en dan gaat hij het ruim in.. Je kan tegenwoordig ook mooie buggys kopen die mee mogen aan boord en in de bagagebak passen. Zorg dat je wat te spelen hebt.. En verder... Extra kleertjes voor ongelukken.

4 jaar geleden

Wij zijn afgelopen augustus met onze dochter van toen 5.5 maand naar Tenerife gevlogen. Ging prima! Nu hadden we het geluk dat door Corona het niet druk was in het vliegtuig en we dus wel een plek voor haar hadden en we haar dus niet de hele tijd op schoot hoefden te houden. Ze heeft heerlijk op de middelste stoel geslapen. Verder had ik van die knijpfruitjes mee zodat ik haar die kon voeren tijdens het landen en opstijgen! Verder zou ik het gewoon op me af laten komen, vooral rustig blijven!

4 jaar geleden

Draagvlak? Eventueel deryan reis tentje ben de naam kwijt maar lijkt me handig als je bijv geen babybedje op bestemming hebben. ORS meenemen en neusspray eventueel

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Draagvlak? Eventueel deryan reis tentje ben de naam kwijt maar lijkt me han ...
ORS? Mag je dat zomaar geven? Ik dacht altijd dat dit enkel met toestemming van de dokter was..? Ik kan mis zijn he. We waren aan het denken om daar een reisbedje eventueel te kopen en dan of te houden of terug te verkopen 2de hands.

4 jaar geleden

Reactie op Hamerke

ORS? Mag je dat zomaar geven? Ik dacht altijd dat dit enkel met toestemming ...
Die van deryan kun je klein opvouwen. Daarom lijkt die me met reizen makkelijk maar een normale is ook prima! Ik heb een normale bij mijn ouders staan voor als ze daar zijn als ik moet werken. ORS kun je bij de Kruidvat of Etos gewoon kopen en mag je zelf geven als je denkt dat het nodig is ivm uitdroging.

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Die van deryan kun je klein opvouwen. Daarom lijkt die me met reizen makkel ...
Ik zou altijd ORS mee op reis nemen voor het geval ze last krijgen van diaree ( net als wij soms op andere plekken) en ze bijv niet goed drinken. Dan heb je dat altijd bij en kun je het gebruiken mocht het nodig zijn

4 jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie sinds zondag. Beetje rondreizen in Zwitserland en italie met de auto. So far so good. Lange afstanden met de auto zijn niet altijd een succes maar we mogen niet klagen. Grootste tip voor nu : draagzak!! Daar slaapt hij ook super goed in. En we hebben een hele kleine lichtgewicht buggy gekocht, al is de kleine daar nog niet zo fan van.

4 jaar geleden

Deryan tentje hebben wij trouwens ook, maar tot nu toe hebben we overal al een camping bedje gekregen!