24 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar dit. Wij zijn uiteindelijke de slaapmethode van snuggles & dreams gaan volgen. (Slaapgids vanaf 4 maanden gekocht). En binnen 3 dagen hebben wij al resultaat. Ze slaapt nu zonder problemen om 19:00 uur in. Soms komt ze nog 1 keer s nachts rond 2:00 uur voor de fles maar slaapt daarna gelijk weer door. Ze wordt wel eens wakker maar heeft nu geleerd zelfstandig in slaap te vallen. En lukt dat niet dan passen we meteen de methode weer toe en is ze uiteindelijk vaak binnen 10 min ook al weer in slaap. Snuggles en dreams is echt een aanrader! Wij hebben onze avonden en nachten weer terug 😊

4 jaar geleden

Reactie op SanneMacey

Heel herkenbaar dit. Wij zijn uiteindelijke de slaapmethode van snuggles &a ...
Kun je in het kort vertellen hoe de methode werkt? Werken zijn met gecontroleerd laten huilen of op een andere manier?

4 jaar geleden

https://www.instagram.com/p/CCVI5xiFIoG/?igshid=5uqovtrgr1lm Dit heeft bij mij wonderen verricht. Maar dit is ook een methode wat bij mijn dochtertje past. Heel lang laten huilen, bijvoorbeeld dan, maakt haar nog meer overstuur, waardoor ze over haar slaap heen gaat en oververmoeid raakt. Dat heen en weer gewieg herken ik, maar na deze methode hoeft het niet meer gelukkig. Succes! ❤️

4 jaar geleden

Je moet er niet aan toegeven. Hoe moeilijk dat ook is. Als ze wakker wordt gewoon laten gaan.. Ze vallen vanzelf in slaap. Het is belangrijk dat ze leren om zelf in slaap te vallen. Als je er iedere keer naar toe gaat stimuleer je dat en wennen ze eraan waardoor ze elke nacht wakker worden.