47 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Evelien__

Dit is ons schema 07:30/08:00 uur papfles 10:00 uur fruit met slokjes water ...
En na de fles van 14:00 nog slapen

4 jaar geleden

Reactie op WINGMANIFICT

Slaapt die dan 12 uur lang? Of wordt die nog weleens wakker?
Slaapt 12 uur lang. Word tussendoor niet wakker.

4 jaar geleden

Hey allemaal, kan iemand misschien hier bij helpen? Sochtends wordt mijn zoontje heel vroeg (6:70-7:00) wakker, maar na zijn fles slaapt hij nog even door, heeft hij voor 5 uur zijn middag slaapje al gedaan. Bijvoorbeeld vandaag. Hij is nu 16:30 wakker. Maar volgens de wakkertijd moet hij dan on 18:30 weer naar bed. Alleen zijn laatste fles is vandaag om 19:00 en ik wil hem na zijn fles nog in bad doen zodat hij lekker rozig wordt. Dit hebben we dus elke dag wel zo, wie heeft dit ook- gehad? Of wat kan ik hieraan doen, want tussen 18:30 en 19:00 gaat hij niet nog even slapen.

4 jaar geleden

Eten jullie kindjes de extra's al op? Die van ons moet niks van fruit en avondhap weten. Terwijl we al sinds 4 maanden oefenen en het ging eerder ook beter. Brood vind ze dan weer geweldig maar moeilijk weg te krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Eten jullie kindjes de extra's al op? Die van ons moet niks van fruit en av ...
Hier gaat fruit en brood best aardig maar groente/avondeten voor geen meter 馃槄 ik kan het niet verklaren maar we houden gewoon vol....

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Eten jullie kindjes de extra's al op? Die van ons moet niks van fruit en av ...
Ja mijn zoontje eet echt heel goed fruit groente en brood!

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hey allemaal, kan iemand misschien hier bij helpen? Sochtends wordt mijn z ...
Ons dochtertje was vandaag ook om 4 uur al weer wakker.. ze gaat om 7 uur half 8 altijd naar bed.. wij houden haar gewoon op en gaan lekker in de schommelstoel en dan half 7 laatste fles en dan lekker na bed

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hey allemaal, kan iemand misschien hier bij helpen? Sochtends wordt mijn z ...
18.30 is toch een hele mooie tijd voor een kleintje om naar bed te gaan? Ik zou de laatste fles eerder geven en lekker op tijd naar bed brengen.

4 jaar geleden

Ik zit met hetzelfde. Ons schema (6,5 maand): Tussen 8 en 9.15 wakker, 180ML 11.45 fruithapje + fles 180ML 15.30 fles 150ML 17.45 groente 18.15 fles 180ML 18.45 op bed. Tussendoor vaak wel brood korstje of ma茂svinger, maar nog geen echte maaltijden behalve 1x fruit en 1x groente. Fruithapje ter groote van 5 ijsklontjes en groente 4.

4 jaar geleden

Reactie op SuzanneVD

Ik zit met hetzelfde. Ons schema (6,5 maand): Tussen 8 en 9.15 wakker, 180M ...
Wat is het probleem dan? Dit is toch een heerlijke planning? Ik ben er jaloers op hoor!

4 jaar geleden

18.30 is toch een hele mooie tijd voor een kleintje om naar bed te gaan? Ik ...
Ja ik heb de fles eerder gegeven, maar nu wordt hij telkens savonds nog wakker, met huilen en niet meer in slaap willen komen. En dan sochtends half 7, ik vind het best vroeg voor hem aangezien hij eerst tot half 9 ongeveer sliep..

4 jaar geleden

Hier hebben we echt een vreetzakje geloof ik.... 7.00 180+6 en sinds een paar dagen 2 papschepjes 8.00 - 9.00 slapen 10.00 fruit 200 gram (en krijsen als het op is) 11.00-11.45 slapen 12.00 180+6 en paar stukjes brood aan het opbouwen 14.00 - 14.45 slapen 15.00 100-150 gram groente/aardappel/vlees gepureerd 17.00 - 17.45 slapen 18.00 180+6 19.30-20.15 slapen 21.00 180+6 en 2 schepjes pap

4 jaar geleden

Reactie op LINN26

Hier hebben we echt een vreetzakje geloof ik.... 7.00 180+6 en sinds een p ...
Oh, en 21.30 slapen tot 7.00 Is de bedoeling althans. Ze wordt h茅茅l vaak wakker maar geen honger. Die ochtendpap doen we om te kijken of ze s nachts misschien wat beter kan slapen...

4 jaar geleden

Wat is het probleem dan? Dit is toch een heerlijke planning? Ik ben er jalo ...
Ja de planning is ideaal en ben echt heel blij dat het z贸 goed gaat. Maar heb t gevoel dat ik iets mis. Heb nog niks om een ontbijt te introduceren (geen papfles etc) en maar 2 eet momenten en tussendoor een korstje of ma茂svinger. Zn eten is allemaal fijn gepureerd..

4 jaar geleden

Reactie op Suzan92

Slaapt 12 uur lang. Word tussendoor niet wakker.
Lekker zeg! Mijn kereltje dus wel. Moet nog ff beter puzzelen aan de schema. Want sinds we die aan het aanpassen zijn, komt die s nachts jankend naar eten. 馃槖 Ik dacht namelijk dat je nu langzaam flesje kan vervangen. 08.00 - 180 bv (ik kolf alles) 09.30 - slapen 10.45 - wakker (fruithapje) 12.00 - 1 brood (nog niet helemaal maar we oefenen met 120 bv 13.30 - slapen 14.45 - wakker 16.00 - 150 + 5 kv / 180+6 18.30 - 5 blokjes groente circa 110 gram groenten 20.00 - 150 + 5 kv / 180+6 23.00 - 150 + 5 kv / 180+6 Die van 23.00 komt morgen weer. Want we zijn vannacht weer aan het spoken. 馃槙

4 jaar geleden

Reactie op WINGMANIFICT

Lekker zeg! Mijn kereltje dus wel. Moet nog ff beter puzzelen aan de schema ...
Het blijft altijd puzzelen met schema鈥檚 en als je denkt dat je er lekker in zit gooien ze t weer om.馃槢 Ik heb de derde fles eraf die van 3,4 uur. En ze eet dan wel een heel potje op savonds.. en smiddags een heel broodje zonder korstjes.. misschien fruithap voor t slapen sochtends? Slaapt die misschien iets langer en dan daarna broodje? Lastig altijd elk kindje is anders en wat voor de een wel werkt werkt voor de ander totaal niet.

4 jaar geleden

Ik kijk altijd heel raar naar jullie schema's wij zijn van Belgi毛 dus groentepap en fruitpap is omgedraaid. Maar ik geef enkel nog een fles 's ochtends en 's avonds. Voor de rest rond 11 uur groentepap en rond 16h fruitpap. Voor de rest water en tussendoor een stukje brood of een ma茂schips. Zij lijkt mij hier heel tevreden mee en vraagt Bitterweinig om meer eten. Als ze al eens iets extra wil heb ik yoghurt staan voor haar.

4 jaar geleden

Een vast schema? Daar ben ik dan weer niet zo van, hij eet wanneer hij honger heeft en slaapt wanneer die slaap heeft en echt waar het werkt perfect!

4 jaar geleden

Wij hebben een difrax bekertje (open, ik zou beter zijn voor de spiertjes)... het is met een schuine kant, zo moeten ze hun hoofdje niet naar achter doen om te drinken 馃憣馃徏

4 jaar geleden

Reactie op Dreessie

Een vast schema? Daar ben ik dan weer niet zo van, hij eet wanneer hij hong ...
Hebben jullie geen ritme in de dag? Wij hebben echt een ritme nodig hoor, als is hij niet te harden. Hij gaat naar bed wanneer hij dat wil, maar houd wel een vast patroon aan..