24 Reacties

3 jaar geleden

Jeetje zeg. Ik heb er zelf geen ervaring mee op deze manier maar als ik het zo lees dan vind ik het niet gek dat je alle maandagen zo onrustig bent! Ik zou als tip geven om echt eens te gaan zitten met zijn 3en en het zo te bespreken. Het lijkt wel of het nu niet bij haar aankomt, alsof ze er de ernst niet van inziet. Praat er van te voren ook over met je man zodat jullie op 1 lijn zitten. Succes ermee! Ik hoop dat het goedkomt 👍

3 jaar geleden

Heb precies het zelfde, ons kindje slaapt door in de nacht omdat we een strickt schema hebben overdag. Zodra ons kindje bij mijn schoonmoeder/schoonzus is wordt er ook geen rekening gehouden met onze schema, ook laten ze hem niet slapen wanneer hij moet slapen. Ze kleden de baby met hun tweetjes aan, de een de armen en de ander de benenn🙄 Na overleggen hebben we besloten dat we hem tijdelijk alleen maar paar uurtjes laten gaan ipv un heel dagje

3 jaar geleden

Zo dat is een heel verhaal mijn gevoel is wel. Sommige dingen los laten wat bij hun is is bij hun en iedereen doet het met de beste intenties. Bijv hoe erg is het nou eenmaal als ze 2x in bad gaan. Over de allergie en de vergeten voeding kan je het natuurlijk wel hebben. Maar ook jij bent door vallen en opstaan wijzer geworden. Dus bijv baby te moe om te eten. Mijn advies laat het los en geniet ervan dat jou baby zo een goede band krijgt met zijn familie.

3 jaar geleden

Ik heb vroeger met mijn oudste 2 kinderen taferelen meegemaakt met mijn schoonmoeder en ook met mijn eigen moeder. Dat ik bij mn jongste kindje van nu 8 maanden heb besloten dat niemand op mijn kind past behalve de opvang waar ik voor betaal. Ik heb een hoop rust moet ik eerlijk zeggen. Ik heb dus niet echt tips voor je. Misschien kunnen jullie met zn allen om de tafel en je dingen bespreken en kijken hoe daarop wordt gereageerd?

3 jaar geleden