3 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees graag mee, hier hetzelfde schuitje. Zoontje (22-02-2020) is elke dag tussen 5.00 en 5.30 uur wakker en kan dan niet meer slapen. Hij krijgt over een paar weken een ander bed waar hij zelf uit kan maar het leek me een goed idee om nu alvast te beginnen met een slaaptrainer.

2 jaar geleden

Wij hebben voor ons zoontje (07.02.20) zazu, slaapt al een hele tijd in een groot bed en het was in het begin echt een flinke strijd. De vrijheid die hij had om eruit te komen benutte hij optimaal zullen we maar zeggen. Uiteindelijk wel echt heel tevreden en het helpt echt als visuele ondersteuning voor hem nu. Als het schaapje slaapt, mag hij niet uit bed (zodra de ogen openen komt hij nu aangerend). Ben begonnen met het wekkertje op de tijd dat hij wakker werd en echt met minuten per week heb ik het tot 6.15 opgerekt... Ik houd m'n hart vast voor het verzetten van de klok binnenkort. (ben al wel wat aan het rekken, want je kunt echt alles zelf instellen)

één jaar geleden

Wij hebben ook het schaap voor ons zoontje van 04-02-2020. Slaapt sinds 3 weken in een éénpersoonsbed. Eerste paar dagen gingen goed.. Daarna even een paar dagen te vroeg z'n bed uit.. Maar nu blijft hij keurig van 19.00-07.45 uur in bed. We laten het schaap de hele nacht rood branden. 15 min voor tijd word hij oranje.. En om 7.45 uur word hij groen. Elke avond hebben we uitgelegd dat als het schaap rood of oranje is hij in bed moet blijven en als hij groen is mag hij eruit en op z'n kamer spelen. Gaat top!