11 Reacties

3 jaar geleden

De slaap gidsen van snuggles en dreams vond ik erg fijn

3 jaar geleden

https://instagram.com/slaaptipsvoorbabys?igshid=1pfd7h3vtwsny

3 jaar geleden

Ik heb de slaapgids van snuggles and dreams ook gekocht en vond het erg behulpzaam!

3 jaar geleden

Wij volgen een cursus bij de happy baby coach, kost wel €79 maar is echt aangepast aan jou noden, en die van je kind. Ben heel tevreden 😊

3 jaar geleden

Wij gaven tot 8,5e maand nog ‘s nachts de fles en moesten er meermaals uit. Toen 2 nachten Dr Estivill (slaap kindje slaap) gedaan, Max. tot 5min laten huilen en sindsdien slaapt ze elke nacht gewoon door van 18u30 tot 6u30. Kan het eerlijk gezegd nog steeds niet geloven, morgen is ze 10 maanden.

3 jaar geleden

Lekker in slaap blijven voeden! Je baby geeft aan jou nodig te hebben en daar is niks mis mee! Hier ook een tijd gehad en nu geeft ie ineens zelf aan als hij klaar met drinken is. Ik heb een ‘ritueel tje’ daarna met hem om de lampjes van de babyfoon te zoeken. Ernaar zwaaien Enndan lekker slapen! Lekker blijven voeden mama en het gaat vanzelf anders woorden en geloof ke dan mis je het!

3 jaar geleden

Reactie op mopje-24

Lekker in slaap blijven voeden! Je baby geeft aan jou nodig te hebben en d ...
Mee eens overigens dat ieder z’n eigen gevoel moet volgen! Voor ons waren de nachten niet meer te doen icm werk en zelf functioneren, dus wij kozen ervoor om een milde vorm van slaaptraining eens te proberen. Maar door blijven gaan zoals je nu doet kan natuurlijk ook voor jullie de oplossing zijn.

3 jaar geleden

Slaaptipsvoorbabys op instagram heeft hele handige tips. Je kan daar ook een consult afnemen.

3 jaar geleden

Wij gaven tot 8,5e maand nog ‘s nachts de fles en moesten er meermaals uit. ...
Ga ik toch ook maar eens proberen! Ook hier al ruim 9 maanden onderbroken nachten... maar de fles van 03:00 gaat nog zo op waardoor ik denk dat hij het nog nodig heeft... Hadden jullie dat ook?

3 jaar geleden

Reactie op Jimenmerel

Ga ik toch ook maar eens proberen! Ook hier al ruim 9 maanden onderbroken n ...
Jaa dat was bij ons ook, maar ze at overdag echt al veel en zat qua hoeveelheid flessen ook overdag al aan de max.. Ik denk eigenlijk dat ze de fles ‘s nachts vrijwel altijd wel lekker vinden en dus opdrinken als je het aanbiedt. Bij ons was het voor haar de manier om weer in slaap te komen, inmiddels heeft ze dus geleerd om zelf in slaap te komen zonder de fles nodig te hebben. Slaap kindje slaap is een vrij milde variant van slaaptraining, en draait vooral om consequentie zodat je kindje weet wat te verwachten van jullie (en ook wat jullie verwachten van hem).

3 jaar geleden

Jaa dat was bij ons ook, maar ze at overdag echt al veel en zat qua hoeveel ...
Wat houdt slaap kindje slaap precies in?