9 Reacties

2 jaar geleden

Eerst altijd (dunne zonder mouw) slaapzak met korte mouw romper en lange mouw pyama shirt. Nu sinds 3 maanden korte mouw romper met pyama. Dus zonder slaapzak nu. Ze is zelf nog niet uit bed geklommen terwijl ze er zo uit kan. Kamer temperatuur schat ik rond de 19 graden

2 jaar geleden

Mijn dochtertje draagt een korte mouwen romper met een lange mouwen pyjama shirtje en een winterslaapzak met mouwen. Het is op haar kamertje vaak 19 graden.

2 jaar geleden

Eerst altijd (dunne zonder mouw) slaapzak met korte mouw romper en lange mo ...
Dus nu met een deken. Lukt dat ij haar? Of blijft de deken niet lang op haar lichaam (schopt ze het eraf)

2 jaar geleden

Hier is de temperatuur 18 graden en me dochter heeft een slaapzak 2.0 TOG zonder mouwen en een romper met lange mouwen eronder.

2 jaar geleden

Lange mouw romper, pyama en winterslaapzak. Maar bij ons is het ook relatief koud op de slaapkamers. Tussen 15 en 17 graden.

2 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Dus nu met een deken. Lukt dat ij haar? Of blijft de deken niet lang op ha ...
Eerst idd t deken eraf. Maar nu heeft ze door dat ze het weer op haar kan krijgen. Als we zien dat het er af is als wij naar bed gaan stoppen we haar weer in. Maar door de pyama krijgt ze het niet koud als ze toch buiten de dekens ligt

2 jaar geleden

Al kinderen dekens gebruiken ipv Slaapzak?

2 jaar geleden

Zo... als ik de verhalen hieronder lees kleed ik mijn dochter te warm aan...mijn dochter draagt tijdens het slapen een romper met lange mouwen, pyjama shirt en -broekje, winterslaapzak en ook nog twee dekentjes (geen dekbed) over zich heen. Sinds ze de dekentjes krijgt slaapt ze wel weer door tot de volgende morgen. Maar het is bij haar op de kamer sinds een aantal dagen ook wel tussen de 15 en 18 graden.

2 jaar geleden

Bij ons zoontje is het tussen de 18.5-19.5 graad in z'n kamer. Nooit kouder ivm de vloerverwarming. Hij draagt een romper met lange mouwen. Een winterslaapzak zonder mouwen. Een deken gaan wij voorlopig niet aan beginnen. Hij slaapt erg druk en gaat z'n hele bed door.