24 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoon slaapt smiddags ongeveer 3 uur en gaat savonds rond half 7, 7 uur naar bed en word rond half 7 wakker
2 jaar geleden
Mijn dochter is 10 februari 2 jaar, slaapt nu inmiddels met een dekbed wat super goed gaat en geen slaapzak meer, ze slaapt nu beter dan voorheen.
Gaat om 20:00 naar bed tot de volgende ochtend 8:30.
En 13:30 naar bed voor de middag tot 15:00.
2 jaar geleden
Mijn dochter wordt 7 februari 2. Slaapt 1.5 tot vaak 2u. En avond tussen 7 en half i
2 jaar geleden
Ons zoon slaapt 2uurjes in de middag en gaat tussen 7.00 en 8.00 naar bed.
2 jaar geleden
Ons zoontje wordt 4 feb 2 jaar en slaapt smiddags van 12-14 uur en savonds van 19-7/8 uur. Om 19.00 uur ligt hij er echt in en gaat het licht uit. Dus gaan meestal 18.30/40 uur naar boven om te beginnen aan het slaapritueel.
2 jaar geleden
Onze dochter is sinds een week gestopt met slapen in de middag. Ging al een maand of 3 wisselend, dat ze vaak niet wilde, maar ze had het nog echt nodig. Nu kregen we haar met geen mogelijkheid er meer in. Slaapt ze s ochtends opeens zeker 75 minuten langer elke dag!!😱 Hallelujah. Gaat wel half uur eerder naar bed 18.30 in slaap tot 7.15 ongeveer
2 jaar geleden
Mijn dochter net 2 slaapt weer rustig s nachts. Had een maandje dat ze nachthuilde. Maar slaapt nu weer rustig tot 7-8 u, gaat tussen 19 en 20u naar bed. Tussen de middag slaapt zei nog vaak 2uurtjes, rond half 1u/1uur naar bedje
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Pietje-22
Onze dochter is sinds een week gestopt met slapen in de middag. Ging al een ...
Heerlijk. Dat wil ik ook!!
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op lvl
Hebben jullie ook fases dat ze slecht slapen? Nu al 3 weken tussen 5-6h al ...
De nachten bij ons is in 2 jaar tijd op 3 handen te tellen hoe vaak er echt doorgeslapen wordt. Het is of begin van de nacht wakker en huilen. Of tussen 5 en 6 wakker en heel soms bij het naar bed gaan. Wij zijn echt heel moe😬
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Neiroj
Wij hadden precies hetzelfde😔 uiteindelijk een slaapcoach benaderd, ik gun ...
Ja, had je er erg baat bij? Twijfel steeds. Had met oudste zoon ook tot 2.5jaar en daarna was het over.