24 Reacties

2 jaar geleden

Ons zoontje gaat om half 8 slapen tot ongeveer 6 uur. In het weekend iets langer. In de middag slaapt hij gemiddeld 2 uurtje

2 jaar geleden

Onze zoon slaapt in de middag vaak 2 uurtjes, heel soms wel eens 3 maar dan is hij heel erg moe. Meestal tussen half 8 naar bedje s’avonds. Slaapt meestal klokje rond 🙂

2 jaar geleden

Hier slaapt ze van half 7/7uur tot volgende ochtend ergens tussen 7 en 8. Smiddags 1.5 tot 2uur slaapje

2 jaar geleden

Smiddags erg wisselend maar minimaal 1 uur tot na een drukke ochtend soms 3 uur. Savonds half 8 naar bed tot half acht smorgens.

2 jaar geleden

Mijn zoon wil geen middagdutje meer doen. Heel soms als hij echt heel moe is of als we een lange autorit rijden wil hij nog weleens in slaap vallen. Hij gaat om 7u naar bed en wordt om 7u weer wakker. Soms nog in de nacht een paar keer maar gaat gauw weer slapen.

2 jaar geleden

Mijn zoon slaapt smiddags ongeveer 3 uur en gaat savonds rond half 7, 7 uur naar bed en word rond half 7 wakker

2 jaar geleden

Mijn dochter is 10 februari 2 jaar, slaapt nu inmiddels met een dekbed wat super goed gaat en geen slaapzak meer, ze slaapt nu beter dan voorheen. Gaat om 20:00 naar bed tot de volgende ochtend 8:30. En 13:30 naar bed voor de middag tot 15:00.

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt 1.5 tot 2u in de middag. 's avonds tussen 19.30u en 20.00u naar bed tot een uur of 8.30/8.45

VRIEND

2 jaar geleden

Onze zoon gaat rond 19.30u naar bed en slaapt dan tot ongeveer 7.00u. In de middag slaapt hij van 12.00-14.30u.

2 jaar geleden

Mijn dochter wordt 7 februari 2. Slaapt 1.5 tot vaak 2u. En avond tussen 7 en half i

2 jaar geleden

Ons zoon slaapt 2uurjes in de middag en gaat tussen 7.00 en 8.00 naar bed.

2 jaar geleden

Ons zoontje wordt 4 feb 2 jaar en slaapt smiddags van 12-14 uur en savonds van 19-7/8 uur. Om 19.00 uur ligt hij er echt in en gaat het licht uit. Dus gaan meestal 18.30/40 uur naar boven om te beginnen aan het slaapritueel.

2 jaar geleden

Onze dochter is sinds een week gestopt met slapen in de middag. Ging al een maand of 3 wisselend, dat ze vaak niet wilde, maar ze had het nog echt nodig. Nu kregen we haar met geen mogelijkheid er meer in. Slaapt ze s ochtends opeens zeker 75 minuten langer elke dag!!😱 Hallelujah. Gaat wel half uur eerder naar bed 18.30 in slaap tot 7.15 ongeveer

2 jaar geleden

Mijn dochter net 2 slaapt weer rustig s nachts. Had een maandje dat ze nachthuilde. Maar slaapt nu weer rustig tot 7-8 u, gaat tussen 19 en 20u naar bed. Tussen de middag slaapt zei nog vaak 2uurtjes, rond half 1u/1uur naar bedje

2 jaar geleden

Middagslaapje 1200-1400 of 1500 ‘s avonds 1830 naar boven

2 jaar geleden

Hebben jullie ook fases dat ze slecht slapen? Nu al 3 weken tussen 5-6h al wakker!? Geen idee waar aan het ligt. Doet vaak nog twee dutten omdat hij de middag niet haalt.

2 jaar geleden

Reactie op Pietje-22

Onze dochter is sinds een week gestopt met slapen in de middag. Ging al een ...
Heerlijk. Dat wil ik ook!!

2 jaar geleden

Reactie op lvl

Hebben jullie ook fases dat ze slecht slapen? Nu al 3 weken tussen 5-6h al ...
De nachten bij ons is in 2 jaar tijd op 3 handen te tellen hoe vaak er echt doorgeslapen wordt. Het is of begin van de nacht wakker en huilen. Of tussen 5 en 6 wakker en heel soms bij het naar bed gaan. Wij zijn echt heel moe😬

2 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

De nachten bij ons is in 2 jaar tijd op 3 handen te tellen hoe vaak er echt ...
Wij hadden precies hetzelfde😔 uiteindelijk een slaapcoach benaderd, ik gun iedereen een slaapcoach wanneer slapen bij kids niet vanzelf gaat🤗

2 jaar geleden

Reactie op Neiroj

Wij hadden precies hetzelfde😔 uiteindelijk een slaapcoach benaderd, ik gun ...
Ja, had je er erg baat bij? Twijfel steeds. Had met oudste zoon ook tot 2.5jaar en daarna was het over.