24 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

De nachten bij ons is in 2 jaar tijd op 3 handen te tellen hoe vaak er echt ...
Jeetje joh! Wat zwaar voor jullie!! Waarom hebben jullie nog geen hulp gezocht bij een slaapcoach? Slaaptipsvoorbabys op instagram heeft hele goede reviews!!

2 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Ja, had je er erg baat bij? Twijfel steeds. Had met oudste zoon ook tot 2.5 ...
Super! Ik heb ook lang getwijfeld, maar zo blij dat ik het gedaan heb en achteraf spijt dat ik het niet eerder gedaan heb🤪 Hanneke van gewoonslapen heeft ons geholpen

2 jaar geleden

Jeetje joh! Wat zwaar voor jullie!! Waarom hebben jullie nog geen hulp gezo ...
Nou, vraag me af wat een slaapcoach dan effectief doet om mijn kind te laten slapen?? Mijn oudste is 19 en die slaapt nu heel goed😆 en sliep ook slecht de eerste 2.5 jaar. Zonder slaapcoach. Volgens mij bestond dat niet eens toen. Als ik heel eerlijk ben geloof ik er niet zo in. En ben voor een paar simpele opvoedtips niet van plan om daar een heleboel centjes voor uit te geven. Met alle respect voor diegene die er baat bij hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Nou, vraag me af wat een slaapcoach dan effectief doet om mijn kind te late ...
Snap ik. Dat is geheel aan jou natuurlijk.. Soms is het een kwestie van bepaalde dingen aan te passen waardoor je kind opeens wel door slaapt.. Daar zou ik persoonlijk wel wat voor over hebben en zeker geen 2.5 jaar slecht slapen voor over hebben haha. Maar goed.. Wij hebben dit probleen gelukkig niet. 🙈