25 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de slofjes en schoentjes van lodger. Blijven goed zitten, mijn zoontje krijgt ze zelf bijna niet uit ( alleen als hij in de auto zit en dus tijd heeft om er even goed mee aan de slag te gaan) en stapt er goed op rond. 馃槉

3 jaar geleden

Wij gebruiken de badstof sokjes met anti slip aan de onderkant van de h&m. Alleen ze heeft vgm een hekel aan iets om haar voetjes heen moet altijd haar sokken uit trekken, alleen de half sokjes krijgt ze niet uit 馃槄

3 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje van BabyPaws en BabyDutch en die blijven beide goed zitten, ondanks zijn smalle voetjes

3 jaar geleden

vallen hier bijna nooit uit

3 jaar geleden

Ik heb via Facebook little riots gevonden! Niet de goedkoopste, maar wel mijn beste aankoop. Zeker nadat ik na 1 dag al 1 kwijt was van lodger....

3 jaar geleden

Babysteps slofjes 馃檶馃徑 nu net weer een maatje groter besteld! Ben er heel blij mee! Ze kan ze de hele middag aan hebben en continu stappen langs de bank en tafel en achter haar loopwagentje en ze blijven aan, zelfs als ze er zelf heel hard aan trekt hahaha!

3 jaar geleden

Reactie op Aiden

Ik heb via Facebook little riots gevonden! Niet de goedkoopste, maar wel mi ...
Wij hebben ook de little riots! Super fijne slofjes. Ze blijven aan als hij er aan loopt te trekken en dergelijke! Ons zoontje heeft maatje 13 voor 12+ hij is zelf bijna 11 maandjes maar grote voetjes! Heb wel gelezen dat ze bijna uitverkocht waren!

3 jaar geleden

Ik heb hier eerder de tip gehad voor skobabyshoes zie Instagram en worden op maat gemaakt kleuren naar wens volledig van leer met zachte zool. Mijne loopt er top op. Gaan niet uit behalve als hij er eveb voor gaat zitten zoals in de auto bijv. Zijn evht niet duur 24e dacht ik

3 jaar geleden

Wij hebben leren slofjes van babysteps blijven heel goed zitten 鈽猴笍

3 jaar geleden

Moons

3 jaar geleden

Lodger!!!! 馃檶馃徏

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Babysteps slofjes 馃檶馃徑 nu net weer een maatje groter besteld! Ben er heel b ...
Net besteld, ben benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op i91

Wij hebben leren slofjes van babysteps blijven heel goed zitten 鈽猴笍
Ik heb met babysteps het probleem dat de Small nu bijna te klein zijn, maar de Medium nog veel te groot.. herkenbaar? En iemand een oplossing?

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties ik heb Lodger en Babysteps besteld dan ga ik kijken wat goed blijft zitten 馃槄 zeker nu met deze kou is toch lekker om iets aan zijn voetjes te hebben.

3 jaar geleden

Vandaag naar aanleiding van jullie reacties ook lodger slofjes gekocht, nou nog geen 10 minuten en ze had er al 1 uit. Ze trekt gewoon het klittenband los. Ook lijken ze al te klein. Aan de voorkant heeft ze een halve cm ruimte voor ik haar teentje voel, maar aan de achterzijde gaat haar hiel al ruim voorbij het antislip gedeelte. Ze is 11 maanden en de lodger slofjes zijn voor 12-18 maanden. Ze heeft maat 20 qua schoen. Sokken trekt ze ook uit maar ze heeft ijskoude voetjes dus mijn zoektocht gaat weer door.

3 jaar geleden

Wij hebben gewoon slofjes van zeeman of Hema en die van zeeman blijven het langste aan馃槀 die van Hema hebben extra elastiek erom heen gekregen waardoor ze langer blijven zitten en schoenen kopen we zodra hij echt buiten gaat stappen. Laat m eerst maar eens even binnen stappen, wat nu nog langs de binnenzijde van de box is馃榿

3 jaar geleden

Ik heb de slofjes van little riots gekocht. Heel blij mee. Helaas waren idd veel kleuren al uitverkocht maar ze blijven tenminste zitten. Mijn dochter trekt ook altijd haar sokjes uit馃槄

3 jaar geleden

De leren slofjes van kruidvat (bambino) blijven hier redelijk goed zitten. En bij de schoenmaker hebben ze soms leren slofjes met een bandje, die blijven ook goed zitten en ze leren er goed op lopen. Ook nog 's niet al te duur (12,50 ofzo).

3 jaar geleden

Mijn eerste paar slofjes bij Stapperdestap op maat laten maken. Net nieuw paar bestelt bij cosasLindas. Je kunt zo gek niet bedenken of ze kunnen het maken. Deze slofjes blijven erg goed zitten door het elastiek. Ik heb nog nooit een slof uitgehad tenzij madam dacht ik ga er lekker op sabbelen maar dat is misschien op 1 hand te tellen.

3 jaar geleden

Ja hier ook fan van Little Riots, makkelijk aan te doen en vallen niet uit. Duur maar perfect!