19 Reacties

4 jaar geleden

elianomartina Pr1ncess._keke De insta van me Zoontje & Dochtertje❤️

4 jaar geleden

Nope vind dat het haar eigen keuze moet zijn hoe haar social moet heten buiten het feit dat jij nu zelf dat moet doen geen zin en tijd voor 🙈

4 jaar geleden

Nee wij hebben dat niet, ik vind het een beetje onzin, foto’s kunnen mensen via mij krijgen.

4 jaar geleden

Ik zag laatst wel iemand die een insta heeft voor haar zoontje, maar dat was dan een insta waar ze zijn kledingstukken verkocht, dat vond ik wel leuk!

4 jaar geleden

Wij willen niet dat haar fotos op het internet komen. Kan me voorstellen dat ze het later niet heel leuk vind om baby en kinder fotos van zichzelf de wereld in te hebben. Daarnaast vind ik het een naar idee dat mensen met slechte bedoelingen erbij kunnen.

4 jaar geleden

Hoi hoi, zou het wel willen. Ben super trots op onze kleine. Alleen weet je tegenwoordig niet zo wat er gebeurd met die foto's... Instagram is van Facebook en die hebben al eens gefaald in privacy. Daarnaast zijn er zat viespeuken op de wereld (ja het ver gedacht maar het zou je maar gebeuren). En tegenwoordig gaat het pesten ook ver... Dus als ik de kleine plaatst is het zonder gezicht

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hoi hoi, zou het wel willen. Ben super trots op onze kleine. Alleen weet je ...
Ik snap je volledig! Hier precies hetzelfde. Zo trots op onze kleine meid, zou haar aan iedereen willen laten zien, maar je weet het maar nooit. Als wij een foto plaatsen van haar is het de achterkant of haar gezicht is afgedekt.

4 jaar geleden

Nope, ik plaats geen foto's van m'n zoontje op social media. En heb ook familie geïnstrueerd dit niet te doen.

4 jaar geleden

Reactie op Viverty

Nope, ik plaats geen foto's van m'n zoontje op social media. En heb ook fam ...
Hier hetzelfde. Mensen die willen kunnen altijd via wattsapp een foto krijgen maar om nou heel het internet vol te zetten met foto's van mijn dochter waar ze misschien later helemaal niet blij mee is...

4 jaar geleden

Nee zeker niet! En ik hoop dat ze ook zo lang mogelijk van social media weg blijft. Al gaat dat moeilijk worden in deze tijd ben ik bang.

4 jaar geleden

mijn fijne schoonmoeder vond het nodig om de geboorte van mijn meisje bekend te maken op facebook, met een foto waarbij ze NAAKT voor het eerst in een badje lag.. en vervolgens een aantal dagen gepikeerd niets meer van zich heeft laten horen nadat wij vriendelijk hadden verzocht het te verwijderen van facebook en ik had aangegeven dat ik niet wil dat andere dan dr papa en ik foto's van haar plaatsen op social media. Ik plaats alleen af en toe wat op mijn eigen prive insta account. Facebook plaatsen we niks op.

4 jaar geleden

Reactie op JTNB

mijn fijne schoonmoeder vond het nodig om de geboorte van mijn meisje beken ...
Oh ik zou ook echt not amused zijn!! 😱

4 jaar geleden

Reactie op JTNB

mijn fijne schoonmoeder vond het nodig om de geboorte van mijn meisje beken ...
Oooh wat knap dat je het vriendelijk verzocht hebt! Ik zou woest zijn (en dat laten weten ook 😅)

4 jaar geleden

Ik heb geen eigen insta en op mijn insta plaats ik niet herkenbare dingen.

4 jaar geleden

Reactie op Marde

Oooh wat knap dat je het vriendelijk verzocht hebt! Ik zou woest zijn (en d ...
Haha ben ik ook.. nog steeds. Maarja wil wel dat die kleine een opa en oma heeft en niet dat het ruzie wordt. Maar de verstandhouding is wel bekoeld... en dan vooral omdat zij nog steeds gepikeerd doet. Hoe sneu he... Welke gek plaatst er anno 2020 nog blootfotos van baby's online??? Dan mis je toch echt iets bovenin??

4 jaar geleden

Reactie op JTNB

mijn fijne schoonmoeder vond het nodig om de geboorte van mijn meisje beken ...
Ik was door het dak gevlogen ...

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Mensen die willen kunnen altijd via wattsapp een foto krijg ...
Precies. Natuurlijk weet je niet wat anderen doen met die foto, of ze het nog verder versturen oid. Het voelt vooralsnog veiliger dan posten op de socials. Mijn moeder vroeg wel steeds netjes of die en die het mochten weten en of ze een bepaalde foto mocht appen naar diegenen. Was ik heel blij mee. @miepmiep zo, ik zou dat ook echt NIET kunnen waarderen.

4 jaar geleden

Reactie op JTNB

Haha ben ik ook.. nog steeds. Maarja wil wel dat die kleine een opa en oma ...
Dat ze daar dan nog steeds gepikeerd over is?! Raar... Is toch heel begrijpelijk wat jullie vragen🤔 ik had zeker hetzelfde als jullie gedaan. Heb het laatst ook aan mijn zus aangegeven dat we geen foto's op social willen zetten, heeft ze netjes eraf gehaald en excuses voor aangeboden. En dat waren geen eens naakt foto's 🤭

4 jaar geleden

We hebben een maand na de geboorte (we hadden even rust nodig) één foto op Facebook geplaatst om de geboorte bekend te maken. That's it!