20 Reacties

4 jaar geleden

Alles waar je mee kan slaan en wat lawaai maakt (dat is al een tijd zo, maar het blijft leuk) , autootjes/treintjes, daar rijdt hij al echt mee rond en ballen om heen en weer te rollen of achteraan te kruipen. Bij de opvang hebben ze zo’n doorzichtige bal gevuld met water en een badeendje, die vindt jij echt fantastisch. Hij is ook is hij gefascineerd door alle mogelijke snoertjes, draadjes en veters, maar dat is natuurlijk een beetje oppassen.

4 jaar geleden

Aan heel veel speelgoed vindt onze zoon ook vooral de labeltjes erg leuk 😅

4 jaar geleden

Wow kan hij al kruipen!

4 jaar geleden

Mijn zoontje is helemaal gek op ballen .. hij rolt ze zelf weg om er vervolgens achter aan te kruipen. De speelgoedjes van Lamaze vind hij ook helemaal geweldig, kapitein Kalamari, Freddie de vuurvlieg en het regenboog ontdekkingsrupsje zijn hier echt favoriet. Voor de rest maakt het niet heel veeluit, zolang er maar geluid uit komt of hij er mee rond kan zwaaien/in zijn mond kan stoppen..

4 jaar geleden

Alles wat ze te pakken kan krijgen van grote zus... stapeltoren naartoe tijgeren en omgooien...

4 jaar geleden

Ballen waar hij achteraan tijgert (strandbal is echt favoriet, vooral als hij hem recht in zijn gezicht krijgt. 🤷🏻‍♀️) Een loop ding met speelgoed aan de voorkant, gaat hij voor zitten en spelen, en kan later een andere functie krijgen als loop wagen. Alles wat geluid maakt. Écht favoriet: mama’s schoenen, papa’s nette schoenen, de prullenbak, de stoelpoot, het ijzeren tussenstuk van de tripptrapp, de Wii stuurtjes, alle afstandsbedieningen, tablets en mobiele telefoons, en kabels. 🙄

4 jaar geleden

Ik koop van alles, maar het leukste vind ze nog altijd mijn mobiel, verpakking van de billendoekjes, een luier, een lepel en de afstandsbediening😂😂🙋🏽‍♀️ hahaha nee tegenwoordig vind ze blokken leuk en dan vooral als ik ze opstapel en zij ze omgooit. En alles wat piept, knispert of ander geluid maakt vind ze leuk!

4 jaar geleden

Alles wat niet van haar is, vind mijn dochtertje leuk. Een tijdschriftenrekje, de verpakking van de billendoekjes, flesjes met zeepjes en vooral mobieltjes, tablets en afstandsbedieningen. Als ik haar op haar speelkleed leg met een aantal speelgoedjes, dan tijgert ze in no-time naar meubelstukken of andere dingen toe. Zelfs de stoelpoot is leuk.

4 jaar geleden

Hier vind meneer alles leuk wat wij in onze hand hebben😂 Hij kan na het tandenpoetsen gaan brullen als zijn beurten zijn geweest en de tandenborstel naar bed toe gaat.... hoe erg.... Hij heeft vandaag een loop wagen(brommer) gekregen, hij loopt nog niet maar vind het geweldig om te staan. Dan straalt hij van oor tot oor en nu mag hij, iets ondersteunend door ons, staan met de brommer. Hij vindt alles leuk wat juist niet voor hem is. Touwtjes van de broek, ritjes van de jas, klip van de speenkoord, de bevestiging van de stoeltjes waar hij in zit.

4 jaar geleden

Reactie op EvB

Alles wat niet van haar is, vind mijn dochtertje leuk. Een tijdschriftenrek ...
Nou die van mij kan nog niet tijgeren hoor :(

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Hier vind meneer alles leuk wat wij in onze hand hebben😂 Hij kan na het ta ...
Vanaf wanneer begon je met tandenpoetsen?

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Vanaf wanneer begon je met tandenpoetsen?
Toen de eerste tandjes doorkwamen. Hij heeft nu 2 onder, 2hoek boven. Voortand begint doe te breken en een tand naast de hoek ook lijkt t. Dus het worden er hier rap meer om te poetsen😂

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Toen de eerste tandjes doorkwamen. Hij heeft nu 2 onder, 2hoek boven. Voor ...
🤣

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

🤣
Nou... afgelopen dagen was het flink hommeles. Hij had echt last van die voortand. Wat kan dat manneke huilen. Wij zijn gezegend met hem dat wij dit al erg vonden 😂 s nachts flink huilen en verhoging, slecht eten...etc.... sinds vanmorgen eindelijk na x weken weer zijn fles leeg gedronken vanmorgen en vanavond.

4 jaar geleden

Reactie op EvB

Alles wat niet van haar is, vind mijn dochtertje leuk. Een tijdschriftenrek ...
Heel herkenbaar, wij geven ons telefoon hoesje als oplossing.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is gek van onze honden. Daar kan hij uren naar kijken en maar lachen 😁

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 7,5 maand. De kat, verpakkingen die kraken, katten speeltje, alles wat rammelt, mijn mobiel en vooral favoriet.... Het ritsje in de cosleeper als de zijkant omlaag staat... Oh wat een obsessie 😂😂

4 jaar geleden

Hebben jullie tips voor een speelkleed? Ik wil er 1 waar ze ook kan leren om vooruit te komen

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Hebben jullie tips voor een speelkleed? Ik wil er 1 waar ze ook kan leren ...
Ik heb voor Giel gewoon een simpel kindervloerkleed van de Ikea gekocht. Makkelijk schoon te houden, geen rib uit je lijf en is perfect om op vooruit te komen.

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Hebben jullie tips voor een speelkleed? Ik wil er 1 waar ze ook kan leren ...
Bij de decathlon ondervloer voor fitness. Soort schuim. Wilde van de Ikea maar ik ga niet in een ellenlange wachtrij staan voor een gymnastiekmat 😂