18 Reacties

4 jaar geleden

Misschien een speenkoord proberen?

4 jaar geleden

je kan een soort gaas aan de binnenkant doen. dan kan er niks ook. speenkoord vind ik niet fijn als ze slapen. als ze omdraaien kunnen ze door de dikke nek zichzelf knellen en anders liggen ze op het stukje waar hij vast aan romper zit, dat kan dan ook prikken of pijn doen. ligt eraan wat voor een je hebt natuurlijj

4 jaar geleden

Reactie op Lien-feb

Misschien een speenkoord proberen?
Vind ik een beetje gevaarlijk hoor daar verschillende verhalen over en ze is zo bewegelijk in haar slaap ze slaapt altijd op haar buik

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

je kan een soort gaas aan de binnenkant doen. dan kan er niks ook. speenkoo ...
Heb je toevallig een linkje? 😊 Kan het niet vinden alleen bed randen alleen dan kan ze weer niet uit haar bedje kijken

4 jaar geleden

Kan je misschien de speen aan een doekje/knuffeltje vastmaken? Die gooit ze wat minder makkelijk uit bedje? (Denk ik 😜)

4 jaar geleden

Kan je misschien de speen aan een doekje/knuffeltje vastmaken? Die gooit ze ...
Gedaan haha hopelijk helpt het 👌 dankjewel voor de tip 😜

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Gedaan haha hopelijk helpt het 👌 dankjewel voor de tip 😜
🤣😜 ga voor je duimen 🤞🏻😘

4 jaar geleden

Mijn zoon is zo druk altijd dat als ik kom hij met armen en benen door de spijlen heen ligt van zn ledikant dus ik gebruik ook campingbedje standaard nu en slaapt een stuk beter!!

4 jaar geleden

Reactie op Dreessie

Mijn zoon is zo druk altijd dat als ik kom hij met armen en benen door de s ...
Ja ik herken het onze meid heeft dit ook en sliep dus ook super goed in een camping bedje beter als in haar ledikantje heb ik gemerkt toen we aan het logeren waren hele week sliep ze gelijk zonder moeite als dit niet werkt ga ik ook gewoon het camping bedje neer zetten kan ook de tut er niet meer uit vallen en zij slaapt ook lekker 😊

4 jaar geleden

https://www.hellobabydirect.com/nl_NL/breathable-baby-mesh-cot-cotbed-liner-4-sided-grey?gclid=EAIaIQobChMIubiNie6X6wIVj-J3Ch1YBwGeEAQYDSABEgLAn_D_BwE Zou zoiets helpen?

4 jaar geleden

Die van mij heeft gisteren voor de eerste keer haar tut uit het bed gegooid ja ja en hij lag onder het bed🤣 misschien een speenkoord eraan maken?

4 jaar geleden

Reactie op ShannonJazzlynn

Die van mij heeft gisteren voor de eerste keer haar tut uit het bed gegooid ...
Speenkoord vind ik zelf gevaarlijk maar heb een spuugdoekje eraan vast geknoopt tip van hierboven hopelijk helpt het 🤭

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

https://www.hellobabydirect.com/nl_NL/breathable-baby-mesh-cot-cotbed-liner ...
Ik heb zoiets en werkt als een trein. Hoef niet meer midden in de nacht plat op de grond om onder het bed zn fiep te pakken 😀

4 jaar geleden

Ik heb om 3 spijlen samen een hydrofiele doek gedaan. Deze aan de kant waar ze altijd haar speen eruit gooit. Na een paar nachten veranderen van spijlen lukt het nu om m tegen te houden.

4 jaar geleden

Exact het zelfde probleem, om Helemaal krankjorum van te worden 🙈 ik ga direct z’n netje bestellen!

4 jaar geleden

Reactie op Djennifer

Exact het zelfde probleem, om Helemaal krankjorum van te worden 🙈 ik ga di ...
Haha ja he word er ook niet goed van maar heb nu een spuugdoekje erdoorheen geknoopt en vanmiddag heeft het al geholpen ben benieuwd of het helpt voor de nacht.. 🙈

4 jaar geleden

Mij dochter doet dit dus ook 😑... soms hoor ik de speen al vallen en denk ik ohh... daar gaan we weer... wat ik soms doe is een speentje naast me kussen leggen en 1 in haar mond. En dan heel hard hopen dat ze het niet te vaak doet 🤞🏻😅

4 jaar geleden

Reactie op newmommy2be

Mij dochter doet dit dus ook 😑... soms hoor ik de speen al vallen en denk ...
Ik heb dus een spuugdoekje vast geknoopt aan de tut en dit heeft gisteren middag en de nacht gewerkt! 🙂 Dus ik ben helemaal happy hoef niet meer te lopen voor een tut en geen huilende baby meer