34 Reacties

3 jaar geleden

Hier gaat het heel goed. Hij vind het juist hartstikke leuk. Wij hadden de tandenborstel al ge茂ntroduceerd zonder tandjes...... nu tandenpoetsen met plezier

3 jaar geleden

Reactie op Diaket

Hier gaat het heel goed. Hij vind het juist hartstikke leuk. Wij hadden de ...
Goeie tip

3 jaar geleden

Hier ook drama hoor.. 馃ぃ we houden maar stug vol. Alles is een fase

3 jaar geleden

Misschien heb je dit al geprobeerd, maar hem of haar zelf laten proberen met de tandenborstel of even mee laten spelen?

3 jaar geleden

Wij poetsen eerst zelf bij haar (en dan poets ik zelf ook mijn eigen tanden om het soort van voor te doen) en daarna mag ze met de tandenborstel spelen. Gaat eigenlijk best goed, ze wil alleen niet altijd haar mond open doen, dan doe ik mijn vinger er tussen.

3 jaar geleden

Het stelt hier nog niet veel voor... tandenborsteltje (met wat water) over haar 2 tandjes. Vindt ze altijd wel grappig.

3 jaar geleden

lekker boeiend wat de buren vinden 馃槣 Wij doen tijdens het tandenpoetsen gezellig meezingen met Disney filmpjes

3 jaar geleden

Hier ook een drama 馃檲 ze zuigt de tandpasta van de borstel af en worstelt vervolgens alle kanten op als er gepoetst moet worden. Allerlei manieren geprobeerd, maar nog geen een gevonden die werkt. Dus lees graag mee voor tips 鈽猴笍

3 jaar geleden

Ik zou me er persoonlijk nog niet zo druk om maken. Het kindje is nog klein. Hoe meer strijd je nu maak het lastiger het zal gaan worden. Maak het leuk en gezellig en als het een keertje nog niet lukt dan is het jammer. Laat je kindje een beetje met de tandenborstel spelen dan gaan ze er een beetje op bijten en ontdekken

3 jaar geleden

Wij hebben dat een tijdje terug ook gehad. Toen we net begonnen vond ze het super interessant, maar na een maand of 3 ineens niet meer. Begon al te gillen als ze de tandenborstel nog maar zag. We zijn toen ook zelf tegelijkertijd onze tanden gaat poetsen en toen was het allemaal prima. We hebben het ook weleens gelaten omdat het zo鈥檔 strijd was. Nu is er niks meer aan de hand. Denk dus gewoon een fase.

3 jaar geleden

Hier 7 maanden zeker goed gegaan maar nu lukt het meer tijdens een Nederlands liedjes op tv die ik even aanzet 馃槣

3 jaar geleden

Thanks voor het mee denken! Onderstaande tips hebben we inderdaad al geprobeerd, behalve leuke liedjes opzetten. Gaan we vanavond proberen! Dat van de buren was uiteraard een geintje, en om een beeld te geven wat voor een volume er dan uit komt馃槀

3 jaar geleden

Wij hebben de Brush Baby Sonic aangeschaft. Elektrische baby tandenborstel. Hij vindt het super grappig dat gevoel. Maar we nemen er wel de tijd voor omdat het soms kriebelt laat ik hem tussendoor altijd even een paar keer slikken en dan doet hij automatisch zijn mondje weer open. Hij en dus ook wij zijn er blij mee.

3 jaar geleden

Reactie op djazz

Wij hebben de Brush Baby Sonic aangeschaft. Elektrische baby tandenborstel. ...
Dat is ook een goeie!! Ga ik naar kijken dankjewel

3 jaar geleden

Nou hier is het ook geen succes. We zijn al vroeg begonnen want met 4 maanden kreeg ze haar eerste tanden. Toen ging het prima, maar nu houdt ze haar lippen stijf op elkaar. Ik raak maar kort haar tanden aan en dan geef ik de tandenborstel aan haar. Ze speelt er mee dus op die manier wordt er toxh een beetje gepoetst. Hopelijk gaat het later beter.

3 jaar geleden

Andere vraag: hoeveel tandjes hebben jullie kindjes al?

3 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Andere vraag: hoeveel tandjes hebben jullie kindjes al?
2

3 jaar geleden

Zelf eerst laten ontdekken met de tandenborstel, dat werkte bij ons, daarna poets ik en geef ik de tandenborstel nog even. Gaat super! En wel met tandpasta want dat heeft een lekker smaakje

3 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Andere vraag: hoeveel tandjes hebben jullie kindjes al?
6. Toen ze net 7 maanden was had ze in 1 week tijd ineens 6 tanden. Gelukkig bijna geen last gehad.

3 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Andere vraag: hoeveel tandjes hebben jullie kindjes al?
5, helaas is 1 van zijn tandjes nu verschoven door een val uit zijn ledikantje馃ズ