34 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Andere vraag: hoeveel tandjes hebben jullie kindjes al?
8 tandjes al met 7 maanden. Nu is het gelukkig een tijdje rustig.

3 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Andere vraag: hoeveel tandjes hebben jullie kindjes al?
6 tanden nu , 7 en 8 zijn ook bijna door

3 jaar geleden

Wij zijn meteen toen er een tandje door kwam begonnen met poetsen en nu vind hij het altijd leuk. Als hij zijn tandenborsteltje ziet, laat hij zijn speentje vallen en doet zijn mond open. Maar goed, heel leuk.. maar zou ook willen dat hij eens een rustige avond/nacht gewoon sliep. Zo hebben we allemaal wat haha.

3 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Andere vraag: hoeveel tandjes hebben jullie kindjes al?
8 en 1 kies die ooit gaat komen. Voel een heeeeel klein puntje

3 jaar geleden

Reactie op djazz

Wij hebben de Brush Baby Sonic aangeschaft. Elektrische baby tandenborstel. ...
Ik ben ook van elektrisch maar bijzondere of tegenstrijdige is dat ik dit soort dingen lees ( niet onder de 3 jaar)

3 jaar geleden

Hier ook drama. Mond dicht houden of de tandenborstel vast klemmen tussen de tandjes. Soms helpt het als de 1 zijn voetjes kietelt en de ander poetst.

3 jaar geleden

Poets jullie 1 of 2 keer per dag?

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Poets jullie 1 of 2 keer per dag?
1x. Meestal op het aankleedkussen mag zij ‘voorpoetsen’, dat vindt ze leuk, en als de tandenborstel eenmaal goed in het open mondje zit neemt mama het over 😂

3 jaar geleden

Reactie op Diana78

Ik ben ook van elektrisch maar bijzondere of tegenstrijdige is dat ik dit s ...
Waarschijnlijk maakt oralb geen elektrische baby tandenborstel. 😁 ik zie de tegens hier niet zo staan. Maar ieder voor zich hè.

3 jaar geleden

Reactie op djazz

Waarschijnlijk maakt oralb geen elektrische baby tandenborstel. 😁 ik zie d ...
Heel vaak zijn situaties zo tegenstrijdig.. Met cb ook al.. Zelf zijn mijn tanden ook schoner met elektrisch. Dus ja wel of niet kopen voor haar denk ik soms 🤪

3 jaar geleden

Hier is tandenpoetsen een groot feest. Ze weet dat we voor het slapen gaan tandjes poetsen. Van begin af aan doe ik dat met een liedje. (Vader Jacob wordt tandjes poetsen, lekker schoon lekker fris ow wat fijn) inmiddels pak ik de tandenborstel en begint ze al te lachen. Tandpasta is niet meer dan een puntje. Ze ligt op het Aankleedkussen in dr slaapzak. Klaar om het bedje in te gaan. Ik doen altijd kort voorposten, eerst mama en dan gaat dat mondje open, effe beneden effe boven en dan mag ze zelf. Het gaat er nu vooral om dat ze bekend raken met de tandenborstel en het fenomeen tandenpoetsen. Maak er geen strijd van een grondige poetsbeurt zoals wij nodig hebben te doen, dat maakt het voor niemand leuk. Succes

3 jaar geleden

Reactie op Vita bene

1x. Meestal op het aankleedkussen mag zij ‘voorpoetsen’, dat vindt ze leuk, ...
Wij doen het ook zo. Ik probeer dan 10 keer te wrijven en tel dan ook echt tot 10. Dat vindt hij grappig. Momenteel is het even geen succes meer. Het is de ene tegen de andere dag. ☺️ (een karakterkopje ☺️)

3 jaar geleden

Even een update, voor iedereen die mee leest. Waarschijnlijk heeft ze gezien dat ik dit berichtje typte en dacht ze nou dan werk ik wel gewoon mee, want prompt dezelfde avond deed ze haar mondje open en liet ze me poetsen alsof het de normaalste zaak van de wereld is😂 Inmiddels zelfs 2 tandjes er bij en het gaat nog steeds goed. Echt een kwestie van wennen en geduld dus!

3 jaar geleden

Hier sinds een week weer goed tandenpoetsen na veel drama. Op het aankleedkussen wilde hij echt niet. Nu hou ik hem vast al staand en poets ik zijn tanden zonder drama. Vanuit zijn kamer ziet hij zijn broer van 6 ook tandenpoetsen of omkleden, dat leidt hem ook af. Werkt top hier! Eindelijk, hij heeft al 8 tandjes.