Hey mama's, sinds een paar dagen is er bij ons dochtertje een tandje aan het doorkomen. Je ziet het al en je voelt het al maar het is nog heel mini. Hoeveel tijd duurde het bij jullie kindjes voor de tand echt zichtbaar was? Ik ben zo nieuwsgierig om haar te zien met tandjes 😁
Hier met 6 maanden de eerste 2 😊 ze zijn bijna gelijk na elkaar door gekomen en goed zichtbaar na ongeveer 2 weken. Gelukkig heeft ze er niet veel last van. Wel word tegenwoordig alles in de mond gedaan haha.
Bij mijn zoontje kwam er met 5 maanden een bobbeltje.. nu 7,5 maand en is er 1 tandje een stukje door .. je ziet hem goed zitten maar nog niet helemaal door.. duurt bij hem dus best wel lang🤭
Bij 6 mnd in 3 dgn tijd 2 tandjes door. Nu 1 mnd later zijn ze ongeveer 0,5 cm door en nu komen zijn 2 boventandjes er ook aan. Zijn tandvlees is dik en zie wat wittigs er door heen
Hier 2 tandjes sinds 2 weken. Hij is er flink beroerd van geweest, verhoging gehad, snot en snot verkouden, hangerig en de bekende spuitluiers! Gelukkig is hij nu weer helemaal de oude ❤
Mijn zoontje kreeg met 6 maanden twee ondertandjes tegelijk, dat ging best goed en kwam ook snel door. Nu met 7 maanden krijgt hij vier boventanden in één keer.. echt zo zielig..! Dit is veel pijnlijker en gaat ook langzamer.
Je voelt bij ons dochtertje nu zo'n kartelrandje zitten en je ziet het heel minimaal. Ben benieuwd of die echt door komt en hoe lang het dan duurt!(eerste tandje)
Ging heel snel. Mijn dochtertje heeft al 6 tandjes. 🙈 Is er best snel mee geloof ik. Ze kreeg als eerste haar bovenste hoektandjes zag er heel grappig uit.. meestal begint het met de onderste twee.