30 Reacties

4 jaar geleden

Hier duurt het al 2 maanden en zijn nog steeds niet door🤣

4 jaar geleden

Reactie op serinde

Hier duurt het al 2 maanden en zijn nog steeds niet door🤣
Maar zie jij al iets?

4 jaar geleden

Bij mijn dochtertje ging dat heel snel. Vanaf het moment dat ik het voelde tot het moment dat je het ook zag was een kwestie van een paar dagen.

4 jaar geleden

Dat we een bobbel zagen onder het tandvlees en dat we een zagen dat het doorkwam een week.

4 jaar geleden

Wij zijn ook benieuwddd wel 2 bobbeltjes zichtbaar en veel bijten op vingers ect maar is nog niks te zien helaas. Duurt inmiddels ook al ruim maandd

4 jaar geleden

Hier wel bobbels.. maar nog geen tanden. Inmiddels 7 maanden Hh

4 jaar geleden

Hier zie je die van Lieke heel goed, ze was ruim 4 maanden toen ze de eerste ondertandjes kreeg. 3-4 maanden later is dit

4 jaar geleden

Hier met 6 maanden de eerste 2 😊 ze zijn bijna gelijk na elkaar door gekomen en goed zichtbaar na ongeveer 2 weken. Gelukkig heeft ze er niet veel last van. Wel word tegenwoordig alles in de mond gedaan haha.

4 jaar geleden

Bij mijn zoontje kwam er met 5 maanden een bobbeltje.. nu 7,5 maand en is er 1 tandje een stukje door .. je ziet hem goed zitten maar nog niet helemaal door.. duurt bij hem dus best wel lang🤭

4 jaar geleden

Bij 6 mnd in 3 dgn tijd 2 tandjes door. Nu 1 mnd later zijn ze ongeveer 0,5 cm door en nu komen zijn 2 boventandjes er ook aan. Zijn tandvlees is dik en zie wat wittigs er door heen

4 jaar geleden

Hier zitten sinds gisteren 2 tandjes door. Wij krijgen hem gewoon niet meer in slaap de hele dag!!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje3009

Hier met 6 maanden de eerste 2 😊 ze zijn bijna gelijk na elkaar door gekom ...
Wat een prachtige dochter zeg!! Zo cute

4 jaar geleden

Hier 2 tandjes sinds 2 weken. Hij is er flink beroerd van geweest, verhoging gehad, snot en snot verkouden, hangerig en de bekende spuitluiers! Gelukkig is hij nu weer helemaal de oude ❤

4 jaar geleden

Mijn zoontje kreeg met 6 maanden twee ondertandjes tegelijk, dat ging best goed en kwam ook snel door. Nu met 7 maanden krijgt hij vier boventanden in één keer.. echt zo zielig..! Dit is veel pijnlijker en gaat ook langzamer.

4 jaar geleden

Je voelt bij ons dochtertje nu zo'n kartelrandje zitten en je ziet het heel minimaal. Ben benieuwd of die echt door komt en hoe lang het dan duurt!(eerste tandje)

4 jaar geleden

Hier ook nog niks te zien met 7.5 maand maar wel spuitluiers en alles in de mond doen.. zal me niet verbazen als er gauw 1 aankomt

4 jaar geleden

Ging heel snel. Mijn dochtertje heeft al 6 tandjes. 🙈 Is er best snel mee geloof ik. Ze kreeg als eerste haar bovenste hoektandjes zag er heel grappig uit.. meestal begint het met de onderste twee.

4 jaar geleden

Wanneer zijn jullie begonnen met tandjes poetsen? Bij mijn dochtertje komt nu haar eerste tandje door, je voelt het en ziet het een klein beetje..

4 jaar geleden

Reactie op Evelien__

Wanneer zijn jullie begonnen met tandjes poetsen? Bij mijn dochtertje komt ...
Toen de tandjes goed door waren en ze echt zichtbaar waren!

4 jaar geleden

Toen het eerste stukje al door was zijn wij begonnen . Nu tand 6 in opkomst