13 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Ja ik ben ook benieuwd.

3 jaar geleden

Yes, wij zijn begonnen toen haar eerste tandjes kwamen. Ging eigenlijk meteen goed! We doen het eerst zelf en daarna mag m’n dochtertje nog even zelf “poetsen”. Die paar tandjes zijn zo gepoetst. De ene keer wat beter dan de andere.

3 jaar geleden

Hier nog geen tandjes door maar al wel begonnen met wennen met de tandenborstel..... gaat heel erg goed.....

3 jaar geleden

Wij zijn begonnen met wennen toen ze bijna door kwamen maar het is inmiddels mission impossible geworden... Blijf het wel proberen maar als het niet lukt, dan niet. Mijn moeder vertelde dat ze onze tanden nooit heeft gepoetst toen we zo klein waren (was gewoon spelen met de tandenborstel) en mijn broertje en ik hebben nog nooit een gaatje gehad, dus het zal wel loslopen.

3 jaar geleden

Wij ook vanaf het moment dat het eerste tandje door kwam om te laten wennen aan het poetsen en de borstel doe het voordat ze naar bed gaat voor de nacht op het aankleedkussen tandpasta niet groter dan een ewrtje en boven nu lipje even omhoog doen of haar laten lachen zodat ik er goed bij kom soms heeft ze er geen zin in maar meestal gaat het wel goed.. Laat haar als ik klaar ben ook nog even zelf poetsen 😊

3 jaar geleden

Ja meteen poetsen, even een paar keer erlangs is al goed hoor. Als ze er maar aan wennen. Liedje zingen kan ook wel werken als ze zich ertegen verzetten. Wij hadden met onze zoon op een gegeven moment 2 tandenborstels, 1 voor hem en 1 voor ons. Dan heb je wat minder dat ze hem steeds uit je handen grissen 😁

3 jaar geleden

Wij zijn meteen begonnen toen de tandjes doorkwamen. Onze zoon doet zijn mond vanzelf open als hij de tandenborstel ziet haha. Het zit in ons ritueel. Eventueel in bad, tandjespoetsen, pyjama en slaapzak aan, boekje lezen en slapen.

3 jaar geleden

Ja, niet toen deze meteen doorkwam, maar toen het tandje goed zichtbaar was. Heb hem laten wennen door met de tandenborstel te spelen en nu hoort het bij het ritueel en moet hij erbij lachen

3 jaar geleden

Wij zijn beginnen poetsen toen ze er iets verder uit waren. Met een vinger tandenborstel om te wennen, e hij vindt de tandpasta (van Jack&Jill) gewoon ook heel lekker, dus dat helpt ook. Binnenkort geef ik hem zijn eigen tandenborstel om het zelf eens te proberen :)

3 jaar geleden

We zijn begonnen toen het eerste puntje zichtbaar was. Ging meteen goed. Nu ondertussen bijna 6 tanden.

3 jaar geleden

Wij zijn begonnen bij de eerste puntjes die uitkwamen. Nu 7 tanden verder....

3 jaar geleden

Baby Tandpasta kan je die gewoon doorslikken

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Baby Tandpasta kan je die gewoon doorslikken
Ja hoor. Maar je doet er toch maar de hoeveelheid ter grootte van een erwt erop. Dus veel binnenkrijgen doen ze niet