33 Reacties

4 jaar geleden

Hier geen pampers maar wasbare (bamboe) luiers. Wasbare billendoekjes en een heel enkele keer een beetje sudocreme. We hadden eerst de pure billendoekjes van het Kruidvat, maar zelfs dat zagen we terug aan de billen. Oh en die wasbare maken véél fijner schoon! Hadden we echt meteen moeten doen..

4 jaar geleden

Wij gebruiken de luiers van pampers pure. Ik zou adviseren om even schoon te maken met een washand en water, goed droogdeppen of even aan de lucht laten drogen en dan insmeren met een beetje lanoline/ wolvet. En als het aan blijft houden, toch wasbare luiers proberen.

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde... ik lees even mee

4 jaar geleden

Ik gebruik pampers baby dry luiertjes en zwitsal billendoekjes/pamper billendoekjes. En ik smeer bijna altijd sudocreme.. nooit problemen gehad. Misschien is het idd wel de wisseling van doekjes? Je zou eventueel ook langs de dokter kunnen gaan, vaak kunnen zij wel helpen. Hopelijk gaat het snel beter! Succes

4 jaar geleden

Reactie op Evelien__

Ik gebruik pampers baby dry luiertjes en zwitsal billendoekjes/pamper bille ...
Ik ga ook weer terug naar sudocreme denk ik die heb ik ook altijd gebruikt die crème van dr leenarts is helemaal vloeibaar geworden door de warmte, denk dat het misschien ook niet goed intrekt juist daarom. En weer de pampers pure billendoekjes Kwa luiers maar baby dry proberen.. Overleven die de nacht zonder door te lekken? Dokter al gebeld maar die zeggen gewoon zinkzalf smeren en die schimmel crème 😒 Verder is er niks aan te doen helaas.. Hopelijk is ze er snel vanaf idd dankjewel 😊

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Hier precies hetzelfde... ik lees even mee
Zo sneu he het is al huilen als ik haar alleen al op het aankleedkussen leg 😔

4 jaar geleden

Reactie op Tamtam-24

Hier geen pampers maar wasbare (bamboe) luiers. Wasbare billendoekjes en ee ...
Oh, ook wel handig om erbij te zeggen. Nooit last van luieruitslag.

4 jaar geleden

Reactie op NaomiK

Wij gebruiken de luiers van pampers pure. Ik zou adviseren om even schoon t ...
Opzich zijn die doekjes gewoon goed nat en 99% water ik denk dat ik die maar weer ga gebruiken, droogdeppen doe ik idd al of ik wacht even met de crème erop smeren. Wat is lanoline precies? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Tamtam-24

Hier geen pampers maar wasbare (bamboe) luiers. Wasbare billendoekjes en ee ...
Ik zal eens kijken dankjewel 😊

4 jaar geleden

Heel vervelend luieruitslag. Zorg dat je het goed nadroogt inderdaad en smeren met sudocreme zelf gebruik ik ook bepanthen ook prima.

4 jaar geleden

Hier pampers premium protection voor overdag en snachts pampers baby dry broekjes. Als doekjes de gewone Zwitsaldoekjes, daar zit ook al zinkzalf in. Nog extra als crème gebruik ik bepanthen, een keer bij diaree had ze opeens een blaasje en dat ging hiermee snel weg. Voor de rest eigenlijk nooit last gehad van luieruitslag.

4 jaar geleden

Hier ook wasbare luiers. Nooit luieruitslag. Bij onze oudste wegwerp luiers gebruikt en toen wel regelmatig luieruitslag. Ik ben heel tevreden over de wasbare luiers. Het is even wennen maar nu zou ik niet meer anders willen.

4 jaar geleden

Ik gebruik preventief talkpoeder en hier nog nooit luieruitslag gehad 😊

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Zo sneu he het is al huilen als ik haar alleen al op het aankleedkussen leg ...
Ja heel sneu. Ze had er tot nu toe nooit last van, maar na een keer ziek zijn heel heftig en nu komt en gaat het. Als ze snachts een keer poept is het gelijk weer knalrood. Echt sneu. Ga misschien toch de huisarts nog een keertje bellen, want alleen de schimmelzalf is blijkbaar niet genoeg 😕

4 jaar geleden

Wij gebruiken dermocreme van zodra we wat rood zien, maar hebben onlangs gehoord dat dit eigenlijk eerder preventief werkt. Inotyol werkt bij ons wel erg goed. We hebben ook een moment gehad dat het moeilijk weg ging en moesten dan eosine gebruiken op waterbasis :-)

4 jaar geleden

Ik gebruik ook dezelfde zelf van dr leenarts en gebruikte altijd billendoekjes van pampers sensitieve altijd luieruitslag zodra ik pampers 99 pure ging gebruiken weg luieruitslag. Heb trouwens ook Kruidvat luiers

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Ik ga ook weer terug naar sudocreme denk ik die heb ik ook altijd gebruikt ...
Oh dat zou inderdaad kunnen zijn dat het daarom minder werkt, sudocreme vind ik toch altijd maar het fijnste.. de luiertjes overleven de nacht, maar als ze net tussen twee maten zit, nu maat 3/4 dan pak ik voor snachts maat 4. Snap niet dat de dokter soms zo kan reageren, je belt namelijk niet voor niks..

4 jaar geleden

Als mijn dochter luieruitslag heeft dan smeer ik er kokosolie op. Werkt erg goed! En het is een natuurlijk product, dus niet nog eens extra chemicaliën op haar huidje.

4 jaar geleden

Ik gebruik altijd waterwipes of de pampers pure doekjes 99% water. Als zalf, als het een klein beetje rood is, de babyzalf van bepanthen. Luiers afwisselend van de etos en kruidvat. Nog geen uitslag gehad.

4 jaar geleden

Pampers pure 99% doekjes vind ik veeel te nat. Huggies doekjes worden hier gebruikt en pampers/kruidvat luiers. Ik vind de crème van Naïf echt het beste. Zit geen rotzooi in!