13 Reacties

4 jaar geleden

Druppeltje olijfolie in de fles. Theelepeltje ongeveer.

4 jaar geleden

Wij hebben andere melkpoeder. In groentenpap altijd lepel arachideolie en zeker geen banaan geven. Beetje pulp van sinaas in fruitpap.

4 jaar geleden

Geef je flesvoeding? Wij hebben voeding met extra vezels van de kruidvat. En toen hij nog kleiner was gaven we hem Forlax (van de arts) is ook een zakje vezels

4 jaar geleden

Wellicht een beetje extra water?

4 jaar geleden

Probeer eens pruim zou ik zeggen, hier werkt dat heel goed. Als ze eens een dag minder gepoept heeft heb ik na de pruim weer 4 poepluiers per dag

4 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Probeer eens pruim zou ik zeggen, hier werkt dat heel goed. Als ze eens een ...
Al geprobeerd

4 jaar geleden

Wellicht een beetje extra water?
Geven we standaard al

4 jaar geleden

Reactie op Sara1984

Wij hebben andere melkpoeder. In groentenpap altijd lepel arachideolie en z ...
Welke melkpoeder?

VRIEND

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Soms keutels zo hard als steen. Echt heel zielig. We gebruiken ook lactulose. Er is ons verteld dat dit soms tot 2 weken kan duren voordat het weer normaal is. Inderdaad vandaag weer zachte ontlasting, de vraag is alleen voor hoe lang. A.s. dinsdag gaan we het bespreken met consultatiebureau en anders weer terug naar de huisarts en wellicht doorverwijzing naar diëtist vragen.

4 jaar geleden

Wij geven ons dochtertje extra water, dit werkt goed. Als het echt harde keuteltjes zijn zou je de dokter kunnen bellen en vragen om Forlax zakjes.. of Nutrilon Omneo zou je ook kunnen proberen? Het consultatiebureau zei gisteren tegen mij dat wanneer ze echt veel gaan bewegen (denk aan kruipen, lopen etc) dat de ontlasting dan ook makkelijker gaat. Succes!

4 jaar geleden

Bij ons werken pruimen, appelsap met venkel, venkelthee, en water. Ik geef geen banaan meer, geen wortel (verstopt eerder) en geen olie meer bij de maaltijd.

4 jaar geleden

Ik ben gestopt bij bijvoeding geven en terug naar alléén bv. Wellicht ook een optie alleen bv of fv