34 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de draagzak van Stokke gekocht, die 3 in 1, super tevreden mee! Wel op marktplaats gekocht voor 20 euro, denk dat ie nieuw wel meer dan 100 euro kost....

4 jaar geleden

Wij hebben de tula grow via marktplaats voor 85e... Dat ding is echt zo fijn en onze kleine man slaapt er binnen no time in

4 jaar geleden

Wij hebben bij een draagconsulente de draagzakken getest en dan gewoon 2dehands gekocht 🙈 zo wisten we zeker dat het de juiste voor ons is

4 jaar geleden

Reactie op Vita bene

Haha ja dat probleem hadden wij ook door lengteverschil. Daarom een tweede ...
Voor de 2 manduca’s waren we op marktplaats trouwens 90 euro totaal kwijt

4 jaar geleden

Bedankt voor alle tips iedereen! Kunnen we zeker wat mee. Ik zal eens op marktplaats gaan kijken

4 jaar geleden

Wij hebben er 1 van het merk Kinderkraft. Ergonomisch en zit fijn! Weinig gebruikt, want onze zoon vond het niet fijn als ik ermee ging zitten, dus ik moest blijven lopen en dat vond ik na een werkdag te vermoeiend 🤭 voor wandelen vond ik het wel zwaar worden, maar voor binnenshuis is ie wel fijn

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Wij hebben er 1 van het merk Kinderkraft. Ergonomisch en zit fijn! Weinig ...
€50,- trouwens

4 jaar geleden

Marktplaats

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Jolien002

Aliexpres kun je die vind voor minder dan 50 euro
Ik heb de draagzak van Sunveno :). Overigens niet op AliExpress gekocht, maar op www.sunveno.nl. Ik wilde het risico niet nemen dat het super lang zou duren voordat de draagzak zou komen en de kans dat je belasting moet betalen. Nu had ik de draagzak binnen 5 dagen in huis. Ik vind het echt een aanrader! De draagzak zit superfijn en is echt licht. Heb ook een draagzak van Artipoppe, maar daar kan de kleine niet in vooruit kijken. Dus nu gebruik ik deze vooral 😏

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Sheila34

Ik heb de draagzak van Sunveno :). Overigens niet op AliExpress gekocht, ma ...
En dat je vakjes hebt voor je telefoon, portemonnee, waterfles, speen is ook fijn. Werd er gek van om steeds een losse tas mee te nemen 😁

4 jaar geleden

Wij hebben vorige week een ergobaby adapt gekocht. Deze heb je in katoen en mesh. Reden waarom erg ligt en goede steun op de heupen en rug zodat je je kind niet op de schouders draagt maar daar. Advies was echt om je kindje niet voorwaarde te dragen das nl slecht voor je eigen rug op lange termijn, en alle prikkels die ze binnen krijgen. Wij waren in de winkel en ding kostte ook even 140 euro. Niet dat ik dat niet kan betalen maar, Ik de Nederlander dacht dat kan vast goedkoper, maar heel verstandig nee ze zijn en blijven die prijs kan soms 10 euro schelen. Dus ik na MP daar worden zat aangeboden soms als nieuw. Zo hebben wij dus 1 via MP aangeschaft nieuw met bon in doos voor 70 euro. FF goed kijken want er staan er zat te koop. Heel veel succes.

4 jaar geleden

Ik heb een draagzak van bykay. Deze koste nieuw 110 euro op hun website toen. Zag ze laars op wehkamp voor 80 euro. Vind dit echt zo'n fijne draagzak en Indie zit er graag in. Misschien ook even marktplaats raadplegen.

4 jaar geleden

Heb een nieuwe gekocht van kinderkraft voor 50 euro op bol. Voldoet aan alle eisen!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op NaomiK

Ik heb een draagzak van bykay. Deze koste nieuw 110 euro op hun website toe ...
Ik heb mijn bykay verkocht omdat ik die juist helemaal niet fijn vond. Misschien omdat ons meisje best klein is. Vind de artipoppe en sunveno fijner :)