29 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb altijd die van de Hema. Alleen koop ik niet de multi verpakkingen maar altijd de losse. Die zijn minder strak. Zeeman is echt flut die krimpen als je er naar kijkt

3 jaar geleden

Ik heb er van Hema, Zara en, JBC en H&M. Persoonlijk staat Hema op nummer 1 aangezien zij het beste aansluiten aan de schoudertjes en na het wassen dezelfde vorm behouden.

3 jaar geleden

Ik vindt ook van Hema heel fijn.

3 jaar geleden

Hema en prenatal zijn fijn!

3 jaar geleden

H&m !

3 jaar geleden

H&M super fijne rompers !! Kunnen ze ook wat langer aan hebben

3 jaar geleden

Ja je hebt bij Hema 2 verschillende soorten, soepele en minder soepele. Ik ben ook fan van Hema.

3 jaar geleden

Ik ben hele grote fan van lidl. Die krimpen niet en zijn erg stretchy. En anders die van primark, die krimpen wel wat, maar is wel strechy. HEMA vind ik niet fijn. Onze dochter is best wel spekkig dus dat strechy vind ik erg belangrijk.

3 jaar geleden

Ik vind die van de Kruidvat fijn bambino en die van de c&a.. mijn zoontje heeft ook een lange rug en deze zijn wat wijder en langer voor mijn gevoel.

3 jaar geleden

Hema en die van de wibra!

3 jaar geleden

Prenatal.. voor ons echt de allerbeste rompers 🙃

3 jaar geleden

Bambino (kruitvat), wibra heeft ook wel fijne maar ik zweer bij de Hema bamboe rompers...

3 jaar geleden

Ik heb hema en dan die je los kan krijgen!

3 jaar geleden

Ik wil niet anders dan die van de zeeman. De bio romper. Echt mega fijn vind ik ze! Heb totaal geen last van krimpen

3 jaar geleden

Ik zweer bij de rompers van Jola. Deze hebben behoorlijke stretch waardoor je 1 maat langere tijd kunt gebruiken. Die van de Hema vond ik ook erg strak zitten om de bovenarmen.

3 jaar geleden

H&M overslagrompers. Armen gaan een beetje lubberen na lang dragen maar dan even in de wasmachine en dan past het weer goed.

3 jaar geleden

Van de zeeman sweet&soft of bambino /kruidvat van bambino zijn de sokjes ook het fijnste zakken niet af en altijd antislip op de sokjes

3 jaar geleden

Hema! En dan wel lange mouwen en die met stretch. Dus die je altijd los koopt.

3 jaar geleden

Ik vind de rompers van Prenatal fijn, maar dan ook enkel van een bepaalde stof. Die blijven zooo mooi, al was ik ze 300x, zijn erg fijn en zacht, en rekbaar om de armpjes er doorheen te krijgen. Die ik bedoel staan alleen niet op de site helaas.

3 jaar geleden

Zara en zeeman zijn erg fijn.