Welke rompers vinden jullie fijn? Ik merk dat ik met stretch het prettigste vind want mijn dochter heeft een vrij lang bovenlichaam en anders knelt het zo. Ik vind die van HEMA zo strak om de bovenarm (die met korte mouwen). Hebben jullie tips voor goede rompertjes?
Ik heb altijd die van de Hema. Alleen koop ik niet de multi verpakkingen maar altijd de losse. Die zijn minder strak. Zeeman is echt flut die krimpen als je er naar kijkt
Ik heb er van Hema, Zara en, JBC en H&M. Persoonlijk staat Hema op nummer 1 aangezien zij het beste aansluiten aan de schoudertjes en na het wassen dezelfde vorm behouden.
Ik ben hele grote fan van lidl. Die krimpen niet en zijn erg stretchy. En anders die van primark, die krimpen wel wat, maar is wel strechy. HEMA vind ik niet fijn. Onze dochter is best wel spekkig dus dat strechy vind ik erg belangrijk.
Ik zweer bij de rompers van Jola. Deze hebben behoorlijke stretch waardoor je 1 maat langere tijd kunt gebruiken. Die van de Hema vond ik ook erg strak zitten om de bovenarmen.
Ik vind de rompers van Prenatal fijn, maar dan ook enkel van een bepaalde stof. Die blijven zooo mooi, al was ik ze 300x, zijn erg fijn en zacht, en rekbaar om de armpjes er doorheen te krijgen. Die ik bedoel staan alleen niet op de site helaas.