29 Reacties

3 jaar geleden

Hier een vrij smal jongetje. Wibra! Soms van de Hema, maar inderdaad ook hier knellen die al gauw bij de armpjes.

3 jaar geleden

Zeeman sweet & soft gebruik ik eigenlijk altijd vind die heel fijn! Niet de overslag maar gewoon degene die over het hoofd aan moeten goedkoop en echt goeie kwaliteit ook lubberen niet bij de armen etc..

3 jaar geleden

Zeeman

3 jaar geleden

Prenatal heeft hele fijne rompers. Overslag en ook de gewone zijn echt prettig. Mijn dochter zit nu in 74/80 maar heeft nog een tijd de 62/68 aan gehad. Ze zijn stretch en ruim genoeg.

3 jaar geleden

Hema bamboe rompertjes zijn erg fijn en zacht!

3 jaar geleden

Ik vind die van de Hema het fijnst

3 jaar geleden

Ik vind van de Hema de lange mouwen fijn, van de c&a allebei en de action heeft hele fijne mouwloze☺️ ik vind zeeman echt niet fijn!

3 jaar geleden

Deze is fijn!! Net ontdekt #zalandostyle https://www.zalando.nl/carters-4-pack-body-multi-coloured-cj283a04n-t11.html Ze kan zelfs nog met die van 12 maanden momenteel en febr was ze 1 geworden Wel van katoen maar onze dochter is best lang van boven en de mouwen zijn niet te strak. En ca zijn ook super! Val qua maat wel kleiner

3 jaar geleden

Ik heb laatst die van de h&m maar gekocht. Die zijn ook lekker strechy. Toch blijft lidl, als ze ze hebben, op nummer 1. Kunnen ook in de droger namelijk en behouden gewoon hun strech vermogen. Daarna denk ik kwa prijs primark, alleen niet open of te bestellen. Maar h&m komt echt in de buurt van lidl. Heb ze nog niet in de droger gehad. Maar hema vind ik zoooo niet fijn. Is denk ik toch bij iedereen anders.