6 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Herkenbaar! Vanuit mijn kant geen broers of zussen en mijn man heeft een oudere broer met drie kinderen maar die wonen aan de andere kant van Nederland en wij zien hun hooguit 1x per jaar. Zou ook graag een tweede willen want ik weet hoe het is om alleen op te groeien maar vooral de Corona maakt mij ook wel onzeker over wat de toekomst gaat brengen.

3 jaar geleden

Ik ben op de moment in verwachting van de 2de. Alleen is ook maar alleen. Maar hoe verrot de wereld aan het worden is dat is van alle generaties. Ik zou het er nog even over hebben met je partner wat jullie nu echt willen.

3 jaar geleden

1 tip volg je eigen gevoel als jij 1 intens vind zeker niet nog 1 want het word niet makkelijker ik dacht na de eerste ook dat ik niet meer zou willen en nu is nummer 4 op komst de oudste is 10 de 2e is 4 de 3e bijna 1 jaar en nummer 4 komt in april en ik vind het geweldig en geniet volop van ze iedereen klaagt over het thuis zijn met de kinderen nu in corona tijd en ik vind het echt jammer dat ze volgende week weer naar school moeten🤣 9 jaar geleden had ik hier niet aan moeten denken🤷‍♀️❤

3 jaar geleden

Ik denk dat je/jullie het beste kunnen nadenken of jullie graag een 2e willen of is jullie gezin compleet zo voor je gevoel? Dat je een broer of zus op de wereld zet wil niks zeggen over hun onderlinge relaties op latere leeftijd. Misschien heb je nog wat tijd nodig om hier rustig over na te denken??

3 jaar geleden

Nou zo leuk vond ik mijn broertje vroeger niet, wij hadden bijna altijd ruzie. Nu zie ik hem ‘wel eens’, maar we zoeken elkaar niet snel op. Neefjes en nichtjes heb ik wel, maar ook die zie ik niet. Misschien zie ik het van een andere kant. Ik heb veel verschillende vrienden om me heen, daar heb ik altijd veel meer mee gehad. 😑

3 jaar geleden

Reactie op djazz

Nou zo leuk vond ik mijn broertje vroeger niet, wij hadden bijna altijd ruz ...
Zo met je eens, broer of zus zegt niet dat je daar altijd een hechte band nee hebt. Die waarvan jullie denken dat het beste voelt en beste bij je past. En laat je ook niet door anderen aanpraten dat 1 zielig is of één is geen , als je straks 2 kinderen hebt en je trekt het niet dan ben je verder van huis.