Hoi moeders,
Er moet me even iets van het hart.. onze dochter is nu bijna 1. Het is prachtig om ouders te zijn en ben daar ook enorm blij mee. Nu komt het volgende. Ik heb 1 broer, en mijn man 1 zusje. Mijn broer heeft zich laten steriliseren en mijn schoonzusje zie ik ook niet zo snel moeder worden; kortom.. geen neefjes of nichtjes voor onze dochter. Zelf vind ik eindelijk 1 kind wel leuk. Ze is soms best intens en ik wil haar alle aandacht kunnen geven die zij nodig heeft (ook voor de toekomst) maar ergens denk ik ook dat als wij ooit overlijden zij niemand zal hebben.. geen broers, geen zussen, geen neefjes en geen nichtjes. Dus dan denk ik ook weer; een broertje of zusje zou ik haar met alle liefde willen geven!
Dan denk ik aan het volgende; jeetje deze wereld wordt gek, zowel de Corona al de technologie, de opwarming van de aarde en alle ellende eromheen. Ik vind het nogal wat om 2 mensen op de wereld te zetten waarvan je weet dat het eindelijk nog maar achteruit gaat. Ik heb er nog nooit op deze manier naar gekeken. Hoe denken jullie hierover? Of wordt ik nou gek 😅