11 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ook een trip trap met tuigje, die zit strak genoeg bij ons, maar misschien heb je een andere versie?

3 jaar geleden

Jippies veiligheids tuigje hebben we zie ik.hij zou ook op de tripp trapp moeten passen

3 jaar geleden

Hier ook een tripptrapp met kussentje en tuigje. Dat kussentje is meer voor het zit comfort en voegt niet iets toe aan dat ze er wel of niet uit klimt denk ik. Het tuigje kan je wel stellen zodat ze er niet uit klimt inderdaad. Aan het niet stil zitten kan je niks doen haha. Onze dochter zit ook niet stil tenzij er een filmpje op staat.

3 jaar geleden

Hier ook een tripp trapp en een kindje die niet wil blijven zitten .. Ik heb een universeel tuigje en een kussentje van ukje. door het kussentje word het inderdaad wel een beetje kleiner, bij ons helpt het wel. het tuigje heb ik zo laag mogelijk aan de stoel vast gemaakt. nu blijft mijn zoontje eindelijk zitten, al is het niet geheel vrijwillig ...

3 jaar geleden

Hoi, wij ook.een tripptrapp met kussentje en tuigje. Hier wilt hij ook staan, maar helpt het blad ook wel om dat enigszins tegen te gaan. Wat wellicht ook kan helpen is de voetensteun een standje naar beneden te zetten, dan kunnen ze niet meer staan.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een tripp trapp, met kussentje (komt van ukje), wij hebben geen tuigje. Klimmen probeert ze gelukkig alleen als ze niet meer wilt eten.

3 jaar geleden

Wij hebben een kussentje van Ukje, maar dat maakt het stoeltje niet kleiner ofzo. Alleen een beetje zachter onder de billen. We hebben daarbij de tray en het tuigje van Stokke zelf. Die zit vrij strak, waardoor ze goed blijft zitten. Als ‘ie niet vast zit gaat ze direct staan.

3 jaar geleden

Kussentje, tuigje en tafelblad! Zit top!

3 jaar geleden

Tafelblad!! Dan zit ze bij ons er meer ingeklemd

3 jaar geleden

Heb je voetenplankje goed omlaag dat ze daar niet op kan afzetten? Dit hielt namelijk bij mijn dochter. Blijft nu goed zitten. En anders idd een tafelblad ervan kopen

3 jaar geleden

Reactie op Claudia28H

Heb je voetenplankje goed omlaag dat ze daar niet op kan afzetten? Dit hiel ...
Hielp*