417 Reacties

5 jaar geleden

1 februari volgens de online calculator.. dus het kan nog heel goed een januari baby worden :)

5 jaar geleden

Ik ben volgens de online calculator uitgerekend op 3 februari. 20 juni eerste echo, dus kijken of het dan nog klopt:)

5 jaar geleden

Ik 2 februari en 21 juni eerste echo. Spannend!

5 jaar geleden

Ik ben op 1 februari uitgerekend van onze eerste ☺️

5 jaar geleden

Hier ook 2 februari volgens eigen berekening! 😊

5 jaar geleden

Hier 3 februari na ivf behandeling en echo op 14 juni

5 jaar geleden

Ik ben op 3 februari uitgerekend en heb 28 juni de eerste echo! Zo spannend! Hopen dat alles goed blijft gaan!

5 jaar geleden

5 februari ongeveer! Vanochtend pas achter gekomen dat ik zwanger ben dus morgen even een rondje bellen en eerste afspraken inplannen! Wat hebben jullie gedaan toen je erachter kwam?

5 jaar geleden

Volgens eigen berekening 3 februari uitgerekend. 27 juni eerste echo.

5 jaar geleden

5 februari ongeveer! Vanochtend pas achter gekomen dat ik zwanger ben dus m ...
Inderdaad meteen de verloskundige gebeld! Vroege echo, intake en termijnecho zijn ingepland. Nu nog even geduld hebben...

5 jaar geleden

Hoi! Gisteren een test gedaan en vandaag weer. Durf nu wel te geloven dat ik zwanger ben! Volgens eigen berekeningen ook de eerste week van februari, maar weet het niet precies! Maandag maar de dokter bellen. Spannend! Anna

5 jaar geleden

Ben op 1 februari uitgerekend volgens eigen berekening

5 jaar geleden

Hoooii Ik heb 2 testen gedaan ben 4 weken zwanger Uitgerekend op 6 feb 2020 ! I hope itt Hoeveel weken zijn jullis zwanger ?

5 jaar geleden

Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 1 februari 2020. 24 juni de eerste echo, heel spannend! Tot die tijd afwachten... is niet mijn sterkste kant..☺

5 jaar geleden

Volgens online berekening 1 februari, 11 juni eerste echo met 6 weken ivm eerdere buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Kan niet wachten 🤗

5 jaar geleden

Reactie op Lieq

Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 1 februari 2020. 24 ju ...
Ik heb ook 24 juni mijn eerste echo ❤️

5 jaar geleden

Als ik uitga van de positieve ovulatietest ben ik 7 februari uitgeteld. Sta al vroeg onder controle in verband met een missed abortion 6 maanden geleden. Hopen dat alles goed blijft gaan deze keer!

5 jaar geleden

Reactie op Vitamientje

Als ik uitga van de positieve ovulatietest ben ik 7 februari uitgeteld. Sta ...
Ik ook 7 februari! Ik duim voor je.. :)

5 jaar geleden

Reactie op Lieq

Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 1 februari 2020. 24 ju ...
Hier op 5 februari uitgerekend. Maar ook 24 juni eerste echo. Inderdaad lastig dat afwachten 🙈

5 jaar geleden

Datum is volgens app 1 februari, nu 5 weken en 2 dagen. 24 juni eerste echo, dan weten we meer!