417 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Lieq

Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 1 februari 2020. 24 ju ...
Ik heb precies hetzelfde uitreken datum en eerste echo. Oooh en ik ben al aan het aftellen, want wachten is ik niet mijn sterkste kant😅

5 jaar geleden

Als de berekening klopt dan ben ik 1 feb uitgerekend op ons 8jarige huwelijksdag :) Vandaag contact gezocht met de verloskundige ik weet nog geen data want ze bellen nog terug :) spannend afwachten.

5 jaar geleden

Reactie op Rimetarik31

Hoooii Ik heb 2 testen gedaan ben 4 weken zwanger Uitgerekend op 6 feb 2 ...
Ik precies hetzelfde!

5 jaar geleden

Reactie op Vitamientje

Als ik uitga van de positieve ovulatietest ben ik 7 februari uitgeteld. Sta ...
Wat naar, je vorige ervaring! Ik heb straks ook een vroege echo vanwege een missed abortion (met 14 weken zwangerschap, 5 maanden geleden). De nieuwe zwangerschap is dan toch wat meer beladen en minder onbezorgd. Maar de kans dat het weer mis gaat, is gelukkig heel klein!

5 jaar geleden

7 of 8 februari, heb volgende week echo dus we gaan het zien of ik er naast zit! 😊 Erg spannend hoor! Ik voelde het vrijwel direct aan mijn lichaam en hormonen *zucht* wanneer wisten jullie het? 😘

5 jaar geleden

Ik vind het lastig om de uitgerekende datum te bepalen omdat ik meteen na een miskraam zwanger ben geworden (niet tussentijds ongesteld geweest). Denk wel dat ik rond 20 mei m’n ovulatie heb gehad, daarop gebaseerd dus 10 februari uitgerekende datum? Denkt er even iemand met me mee? ;) bel morgen verloskundige.

5 jaar geleden

Hoi allemaal.. na eind april een miskraam te hebben gehad, ben ik opnieuw zwanger! Vandaag 2 lichte positieve testen in handen.. licht maar weliswaar duidelijk te zien. 25 juni heb ik een echo ik ben erg benieuwd. Duimen jullie mee ? Veel liefs.

5 jaar geleden

Ik ben 8 februari uitgerekend

5 jaar geleden

10 februari zelf uitgerekend 1 juli eerste echo.

5 jaar geleden

✨OVERZICHT UITGEREKENDE DATUMS✨ 1-2: Stephanie18 | EMGS | Annemieke26 | Lieq | Mandy1988 | Charlie | Femmie86 2-2: Rozanne | nathalie27 3-2: Elisa28 | Emily | Natasja😊 | Steffanie 5-2: marjoleinl | denise103 6-2: Rimetarik31 | linda 7-2: Vitamientje | Marlin | Irene Maria 8-2: Fjweber 10-2: sdevries91 | Manon29 Over een aantal dagen worden nieuwe datums weer toegevoegd! Ook eventuele veranderde datums pas ik aan, dus geef het gerust door 😊

5 jaar geleden

Op dit moment lijkt de datum 07 feb :-)

5 jaar geleden

Volgens eigen berekening 4 februari uitgerekend!

5 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

✨OVERZICHT UITGEREKENDE DATUMS✨ 1-2: Stephanie18 | EMGS | Annemieke26 | Li ...
Ow super leuk ben heel benieuwd wat de veranderingen zijn als we naar de verloskundige zijn geweest.

5 jaar geleden

Volgens eigen berekening 12 februari, 28 juni eerste echo :)

5 jaar geleden

Volgens eigen berekening 9 februari

5 jaar geleden

Volgens eigen berekening 6 februari :-)

5 jaar geleden

Leuk!! Volgens mijn berekening 6 februari :)

5 jaar geleden

Volgens mijn berekening 14 februari. 5 juli 1e echo!

5 jaar geleden

9 februari volgens berekening. Ben benieuwd.

5 jaar geleden

Reactie op judith1991

9 februari volgens berekening. Ben benieuwd.
Zelfde datum als ik:) nu nog even afwachten of het klopt. Wanneer heb jij de eerste echo? Groetjes Linda