417 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op judith1991

9 februari volgens berekening. Ben benieuwd.
Volgens de app ik ook 9 februari.. 馃槄 24 ste naar de gyn 馃槉

5 jaar geleden

Zoals ik zelf uit heb gerekend is het 8 februari, 9 juli hebben we de eerste echo, dus ben benieuwd!

5 jaar geleden

27ste heb ik de eerste echo. Lijkt nog zo ver weg :(

5 jaar geleden

Reactie op judith1991

27ste heb ik de eerste echo. Lijkt nog zo ver weg :(
Ja ver weg h猫! Wij pas 2 juli de eerste echo!

5 jaar geleden

Hier ook 9 feb,volgens eigen berekening

5 jaar geleden

4 februari volgens eigen berekening

5 jaar geleden

Gister brief met echo-afspraak gekregen, 4juli. Duurt voor m'n gevoel nog zooo lang, super spannend!

5 jaar geleden

Reactie op Memmie92

Volgens mijn berekening 14 februari. 5 juli 1e echo!
Ow jullie moeten ook wat langer wachten! Wij hebben zelfs pas 9 juli eerste echo en uitgerekende datum is 8 februari.

5 jaar geleden

Volgens de berekeningen ben ik 1 februari uitgerekend. Wat fijn dat jullie allemaal al een datum hebben voor de eerste echo! Ik heb 12-6, alleen nog maar een eerste kennismaking en dan wordt de echodatum gepland.

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Vanochtend een positieve test in mn handen馃槏 ik heb al een zoontje maar dat gevoel dat je krijgt als je dat plusje ziet is echt onbeschrijfelijk. Toch weer even nadenken hoe dat de vorige keer ging met alle afspraken hihi.

5 jaar geleden

5 februari volgens de berekening! Benieuwd wat ze over een maand op de eerste echo zien!

5 jaar geleden

Reactie op Irene Maria

7 of 8 februari, heb volgende week echo dus we gaan het zien of ik er naast ...
Wauw wat heb je al mooi snel je echo!

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Zoals ik zelf uit heb gerekend is het 8 februari, 9 juli hebben we de eerst ...
Ik ook 8 februari en 8 juli echo! Zo spannend!

5 jaar geleden

Ik ben 7 februari uitgerekend. Afgelopen week een echo gehad en 18 juni weer. (dat heeft zo zijn redenen馃槈)

5 jaar geleden

Leuk om al deze reacties te lezen! :) ik ben 8 februari uitgerekend en heb 18-6 onze eerste echo en die week daarop ( 25-6) nog een echo. Maar dat komt omdat het niet via de natuurlijke weg is gegaan. Wie herkent zich hier in?

5 jaar geleden

Leuk om al deze reacties te lezen! :) ik ben 8 februari uitgerekend en heb ...
ik zelf heb pcos ik zelf ben nu voor de 2de keer zwanger geraakt met glomid.

5 jaar geleden

Mijn uitgerekende datum komt op 10 feb 2020! Wij hebben al een dochtertje maar het lijkt wel alsof ik het dit keer allemaal spannender vind! Kan ook niet wachten tot de vitaliteitsecho die geland staat op 2 juli.

5 jaar geleden

Ben uitgerekend op 11 feb en heb 3 juli 1e afspraak bij de verloskundige. Spannend!

5 jaar geleden

Op 6 mei een miskraam gehad, daarna dus tot mijn verbazing heel snel weer zwanger.... als de miskraam mijn eerste dag menstruatie zou zijn, ben ik 10 feb uitgerekend... Maar moet de termijn echo nog afwachten;)

5 jaar geleden

Vandaag ontdekt dat we opnieuw zwanger zijn. Uitgerekend voor 13/02 馃榿馃槉馃槏