417 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben ook 8 februari uitgerekend 😊

5 jaar geleden

Volgens de online berekening ben ik 9 feb uitgerekend. 1 juli de eerste echo 😃

5 jaar geleden

11 februari volgens mijn eigen berekeningen! Ik ga deze week voor het eerst naar de verloskundige... spannend!!

5 jaar geleden

11 februari uitgerekend en 01 juli de eerste echo. Ons eerste kindje Alexander ❤ is net voor de bevalling overleden bij 40 weken zwangerschap. Dus voor mij zal het de hele zwangerschap beladen zijn. En toch ga ik proberen te genieten omdat dit kindje ook al het goeds nodig heeft en geen gestresste moeder.

5 jaar geleden

Reactie op Marieke80

11 februari uitgerekend en 01 juli de eerste echo. Ons eerste kindje Alexan ...
Ik wens je nog heel veel sterkte maar ook veel geluk bij deze zwangerschap.

5 jaar geleden

✨OVERZICHT UITGEREKENDE DATUMS✨ 1-2: Stephanie18 | EMGS | Annemieke26 | Lieq | Mandy1988 | Charlie | Femmie86 | C-1990 2-2: Rozanne | nathalie27 3-2: Elisa28 | Emily | Natasja😊 | Steffanie 4-2: lies91 | kim87 5-2: marjoleinl | denise103 | Jackie 6-2: Rimetarik31 | linda | CBK1996 | Robster 7-2: Vitamientje | Marlin | Irene Maria | Charlotte85 | Natalie 8-2: Fjweber | Brenda1512 | Ing19 | Maaike19 9-2: linda88 | judith1991 | Shari | Firsttime | Zonne 10-2: sdevries91 | Manon29 | Danafreriks | S123 11-2: Kimsalabim | Marieke80 | Lin88 12-2: KimB 13-2: 1302 14-2: Memmie92 Update! Over een aantal dagen worden nieuwe datums weer toegevoegd! 😊

5 jaar geleden

Reactie op Marieke80

11 februari uitgerekend en 01 juli de eerste echo. Ons eerste kindje Alexan ...
Heftig zeg, Ik hoop dat je toch nog enigszins kunt genieten van je zwangerschap. Snap dat het nu extra spannend is. Alexander zal vast waken over zijn broertje of zusje. Liefs

5 jaar geleden

Ik ben uitgerekend 13 februari en me eerst echo 08juli

5 jaar geleden

Reactie op Marieke80

11 februari uitgerekend en 01 juli de eerste echo. Ons eerste kindje Alexan ...
Jeetje, wat heftig dat je dit hebt meegemaakt.. Ik kan me voorstellen dat het nu een stuk beladener is. Er zullen vast veel herinneringen naar boven komen, maar ik hoop dat je toch van deze zwangerschap kunt genieten! Veel hoop en geluk gewenst!

5 jaar geleden

Vooralsnog 16 februari❤

5 jaar geleden

Rond 17 februari 🤗

5 jaar geleden

6 februari uitgerekend en 28 juni de eerste echo

5 jaar geleden

Gisteren een vitaliteitsecho gehad, ik ben tussen de 5 en 6 weken. Helaas nog geen hartactie te zien. Ik ga 17 juni 10 daagjes op vakantie samen met mn dochtertje en daarna eerste afspraak bij de verloskundige. Kan niet wachten op de termijnecho! 😍 Zijn jullie ook zo moe????

5 jaar geleden

Reactie op Irene Maria

Gisteren een vitaliteitsecho gehad, ik ben tussen de 5 en 6 weken. Helaas n ...
Fijn even er tussenuit! Hier ook sneller moe hoor. Kom net terug van een stuk hardlopen, maar merk toch dat het net iets minder lekker gaat. Soms ook opeens weinig kracht in mijn benen...alsof er geen leven meer in zit haha!

5 jaar geleden

Hallo allen! Ik heb vanmorgen positief getest. Het kwam wel een beetje als een verassing, maar ontzettend blij. Ik ben 4 1/2 week zwanger. Uitgerekende datum nu robd 15/ 16 februari. Eerste echo 5 juli. Dit is mijn derde zwangerschap. Vind het nu spannender dan de vorige 2. Ben heel benieuwd. Leuk om alle verhalen van iedereen te lezen.

5 jaar geleden

Reactie op Tienie

Hallo allen! Ik heb vanmorgen positief getest. Het kwam wel een beetje als ...
Gefeliciteerd! Hier gisteren twee positieve testen, maar ook nog heel pril. En spannend dus ook. En ook voor mij het derde kindje. Het voelt zo anders dan de eerste twee keren, gek genoeg. Fijn dat we op deze manier met elkaar kunnen meeleven!

5 jaar geleden

Voorlopig uitgerekende datum (want eerste echo moet nog komen) is 19 februari😊

5 jaar geleden

Reactie op Tienie

Hallo allen! Ik heb vanmorgen positief getest. Het kwam wel een beetje als ...
hier ook de 3de zwangerschap ❤

5 jaar geleden

Zo bijzonder volgens de calculator ben ik precies uitgerekend op mijn eigen verjaardag 2 februari! ❤️ Vandaag heb ik de eerste echo gehad met 6 weken en 4 dagen en het hartje klopt✨

5 jaar geleden

13 februari en 3 juli 1e echo