417 Reacties

5 jaar geleden

12 februari volgens eigen berekening. Op 11 juli de eerste echo

5 jaar geleden

Ik geloof dat ik 4 februari uitgerekend ben van ons eerste kindje. 12 Juli de eerste afspraak dan weet ik het precies. Zo spannend allemaal

5 jaar geleden

Volgens eigen berekening 17 februari. 5 juli eerste echo

5 jaar geleden

Uitgerekend 10 februari en 1ste echo op 28 juni 馃榿

5 jaar geleden

Heb 3 juli de eerste echo, zo spannend. De verloskundige had al ong een berekening gedaan en zou dan 10 februari uitgeteld zijn馃槉 dit is mijn eerste zwangerschap

5 jaar geleden

Goedemorgen allemaal, ik heb mezelf per ongeluk in de verkeerde maand geplaatst. Gisteren eerste echo gehad (inwendig) en een kloppend hartje gezien. Heel bijzonder! Ik gun jullie dit allemaal! Mijn uitgerekende datum is in januari, dus ik ben bang dat ik deze groepen verlaat zodra ik het aanpas in de app. Als iemand nu nog vragen heeft: laat ze vooral weten :) xx

5 jaar geleden

Hoi allemaal, ik heb afgelopen donderdag een positive test gehad en zijn super blij. Gisteren een verloskundige gebeld en onze eerste echo is 3 juli. Ben nu rond 4 1/2 week.

5 jaar geleden

Volgens onze berekening 20 februari.

5 jaar geleden

Reactie op Linda2511

Volgens onze berekening 20 februari.
Ik ook!

5 jaar geleden

23 februari uitgerekend (voorlopig) van onze derde kindje. Heb in 3 maanden 2 miskramen gehad, dus durf het nu nauwelijks te geloven. Binnenkort vk bellen voor een echo. Hopelijk krijgen we nog voor onze vakantie een kloppend hartje te zien.

5 jaar geleden

Wat spannend dan nu. Hopende op een goede uitkomst.

5 jaar geleden

Voor mij ook het derde kindje! Ben erg benieuwd naar de verschillen met de vorige zwangerschappen. Ik heb toen dagboeken bijgehouden, dus leuk om dat straks terug te lezen en te vergelijken:).

5 jaar geleden

Reactie op Rozanne

Voor mij ook het derde kindje! Ben erg benieuwd naar de verschillen met de ...
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap de Why's online agenda bijgehouden. Hoopte deze nu weer in te kunnen gaan vullen maar is niet neer verkrijgbaar helaas. En inderdaad erg leuk om te kunnen vergelijken!

5 jaar geleden

Reactie op 658888553

23 februari uitgerekend (voorlopig) van onze derde kindje. Heb in 3 maanden ...
Spannend inderdaad, ik hoop met je mee!

5 jaar geleden

Voor mij ook de derde zwangerschap. Ik vind het ook leuk om zwangerschappen te vergelijken en als de kleine er is de verschillen te zien. Die is bij de andere 2 ook al zo verschillend. Ik gebruikte van olily zwangerschap boekje, maar in het begin kont veel hetzelfde weer terug. Iemand nog een leuk boek om dingen in bij te houden?

5 jaar geleden

Reactie op Tienie

Voor mij ook de derde zwangerschap. Ik vind het ook leuk om zwangerschappen ...
Ja, ook als de kleine er straks is, blijft het vergelijken leuk! Mijn twee meiden lijken zowel qua uiterlijk als karakter weinig op elkaar, dus ik ben heel erg benieuwd welke kant het op zal gaan met deze:). Ik heb tijdens de zwangerschappen gewoon een mooi notitieboekje gebruikt: daarin voel ik me het meest vrij en er is genoeg ruimte om veel te schrijven, echo foto's in te plakken etc.

5 jaar geleden

21 febr volgens de app. 20-02-20 zou ook wel een mooie datum zijn馃グ

5 jaar geleden

23 febr 2020

5 jaar geleden

Valentijnsdag馃槏

5 jaar geleden

Reactie op Sel94

6 februari uitgerekend en 28 juni de eerste echo
Volgens mijn berekening ben ik ook 6 feb uitgerekend. En ook 28 juni eerste echo. Zo spannend dat wachten!