6 Reacties

3 jaar geleden

Als iets niet goed aanvoelt dan moet je het niet doen..

3 jaar geleden

Hier ook een toekomstige kinderwens (niet binnen nu een 6 maanden verwacht ik) maar ik ga zeker mij laten vaccineren.

3 jaar geleden

Hoii! Ik heb een kinderwens.. momenteel. En heb mijn vaccins gehad. Pfeizer, werk in zorg en er blijft nog wel paar jaar onduidelijkheid en twijfels over de vaccinaties. Ik ben ook risicopatient en hierdoor laten doen. Als ik gezond was had ik het ook gedaan denk ik, want als je zwanger bent dan ben je ook kwetsbaar omdat je longen hoger zitten en zou er niet aan moeten denken op de ic te komen terwijl ik zwanger ben.. dus ik had het sowieso gedaan. Wel hebben wij 2 maand na vaccin gewacht om te beginnen😌. Iedereen denkt er weer anders over, dus je moet doen wat goed voelt voor jou. En oja. Er zijn al behoorlijk wat topics geopend hierover! Miss kan je daar ook wat meningen vinden maar zoals k al zei je moet doen wat jou gevoel je ingeeft

3 jaar geleden

Hier nog zeker een kinderwens en ben begin dit jaar gevaccineerd met Pfizer, werk in de verpleging. Ik vertrouw vol op de wetenschap, we laten onze kinderen immers ook vaccineren. Je lichaam breekt het vaccin binnen 72 uur af, daarna is het je lichaam welke anti stoffen maakt en is er geen middel meer in je lichaam aanwezig. Iedereen heeft een vrije keuze, daar ben ik het helemaal mee eens. Je moet vooral niet doen wat niet goed voelt. Succes met je keuze!

3 jaar geleden

Hier nog zeker een kinderwens en ben begin dit jaar gevaccineerd met Pfizer, werk in de verpleging. Ik vertrouw vol op de wetenschap, we laten onze kinderen immers ook vaccineren. Je lichaam breekt het vaccin binnen 72 uur af, daarna is het je lichaam welke anti stoffen maakt en is er geen middel meer in je lichaam aanwezig. Iedereen heeft een vrije keuze, daar ben ik het helemaal mee eens. Je moet vooral niet doen wat niet goed voelt. Succes met je keuze!

3 jaar geleden

Ik heb een grote kinder wens maar ga zeker de vaccinatie halen vooral ook omdat ik mensen om me heen heb die risico patiënten zijn. Succes met je keuze!