8 Reacties

één jaar geleden

Hoe oud is jou dochter ? Ook van februari 2020 ? Mijn dochter slaapt nu in een pyjama met een deken. Kan misschien een optie zijn. Groetjes

één jaar geleden

Ook feb 2020. Ze blijft niet goed onder een deken slapen heel de nacht. Vaak is de deken van haar lichaam gevallen

één jaar geleden

Ik ben ook overgestapt naar een deken en een pyjama. In begin inderdaad even de deken over hem heen terug gelegd maar hij kan het nu prima zelf regelen.

één jaar geleden

Reactie op Chantal8

Ook feb 2020. Ze blijft niet goed onder een deken slapen heel de nacht. Vaa ...
Doet mijn dochter inderdaad ook niet. Maar lekkere warme pyjama aan

één jaar geleden

Doet de slaapzak binnenstebuiten, dat is super! En anders idd een dikke pj halen. Wij hebben bij de Hema een hele dikke gekocht, want mijn zoontje blijft ook niet onder de dekens.

één jaar geleden

Slaapzak gewoon achterstevoren. Rits op de rug. Doen we al een half jaar bij ons zoontje. Krijgt hem niet meer open 👌🏼

één jaar geleden

Wij gebruiken al maanden geen slaapzak meer (sinds de warme dagen). Nu idd wel weer handig, omdat het zo koud is. We gebruiken een fleece pyjama en deze slaapzak (ivm veel bewegingsvrijheid die ze de afgelopen tijd dus gewend is). Maar deze idd ook een rits aan de voorkant, wellicht een tip voor andere..

één jaar geleden

Gewoon de slaapzak omdraaien, voorkant achter dragen! Werkt heel goed.