60 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op KimmieKimmie

Ik heb deze gemaakt voor de cake smash. Op zich viel dat versieren wel nog ...
Mooie taart geworden. Heb je ook smaken? Botercreme topping?

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Mooie taart geworden. Heb je ook smaken? Botercreme topping?
Ik heb voor die taart gwn cakedeeg gemaakt (het was maar voor een cake smash dus moest er vooral degelijk uitzien). Het meeste is idd met botercreme (met kleurstof). Eetbare versiering uit de aveve. Het kroontje heb ik van rolfondant gemaakt. Ik had eerst met marsepein een kroontje gemaakt, maar die was niet zo stevig.

3 jaar geleden

Ja het is wel een prijs die regelmatig wordt gevraagd voor zulke taarten. Jou evt in een fb groep een oproepje kunnen doen. Vragen wie zo iets kan maken en dat je graag een pb ontvangt met de prijs en wat foto’s van andere projectjes!

3 jaar geleden

Wij hebben ook een taart besteld. Dit als inspiratie. Maar ze vraagt €50 voor een taart van 1 laag. €82 is wel erg duur.

3 jaar geleden

Dit heb ik als voorbeeld gegeven. Alleen dan 4 diertjes + ballon, anders werd het me te duur. Voor 8 personen € 55,- . Ze vroeg €7,50 per diertje/poppetje.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een taart besteld. Dit als inspiratie. Maar ze vraagt €50 vo ...
Waar kan je dit bestellen?

3 jaar geleden

Ik heb een taart besteld van Mickey Mouse voor 8 a 9 personen en die kost 45 euro voor zijn eigen taartje betaal ik 25 euro dus de kleine taart is wel aan de dure kant. But who cares hahaha

3 jaar geleden

Reactie op Jbootsma

Ik heb een taart besteld van Mickey Mouse voor 8 a 9 personen en die kost 4 ...
Hihi ja ze worden maar 1 keer 1 toch 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Jbootsma

Ik heb een taart besteld van Mickey Mouse voor 8 a 9 personen en die kost 4 ...
Haha leuk!! Hier nog nooit gebakken en een Minnie aloude gemaakt 😜

3 jaar geleden

Weet er iemand waar ik taart zonder ei kan bestellen? Mijn meisje heeft ei allergie😔 het moet in omgeving Arnhem zijn, kan het nergens vinden...

3 jaar geleden

Waarom zoveel geld uitgeven aan een taart terwijl er toch maar 2 personen per dag mogen komen. Lijkt me niet dat je die taarten een week goed houdt?

3 jaar geleden

Deze wordt door studenten voor mij op school waar ik werk gemaakt voor 20€😁😁😁.

3 jaar geleden

Wij hebben een giant cupcake besteld voor onze kleine om te meppen en daarnaast gewone cupcakes voor de 'visite'. Allemaal in het thema Bumba. Uiteraard is het vanwege corona zeer beperkt.

3 jaar geleden

Reactie op szns

Weet er iemand waar ik taart zonder ei kan bestellen? Mijn meisje heeft ei ...
Bestellen weet ik niet, maar ik ga deze taart voor onze dochter geven. Zij reageert ook niet goed op ei en wil haar nog geen suiker geven. https://happyvegan.nl/vegan-recepten/worteltaart/

3 jaar geleden

Reactie op Sunamoni

Bestellen weet ik niet, maar ik ga deze taart voor onze dochter geven. Zij ...
En hier zijn nog een aantal taarten https://zonderzooi.com/2020/09/24/vegan-taart-recepten-gezond-glutenvrij-lactosevrij/ https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/recepten/details/vegan-gluten-suikervrije-cheesecake/

3 jaar geleden

Deze heb ik vandaag besteld voor onze kleine man die 8 februari 1 jaar word 😊

3 jaar geleden

Eerste verjaardagstaart met sinaasappel smaak 😋....

3 jaar geleden

Vandaag is ons zoontje jarig! Dit is zijn taart! 😍

VRIEND

3 jaar geleden

Dit was onze taart. Erg lekker ook.

3 jaar geleden

Wij hadden deze overheerlijke taart! Onze maker vroeg 3.50 per persoon. Dit is voor basic versieringen. Voor extras betaal je bij. Ik was 52 euro kwijt.