Uiteraard hoort bij een 1e verjaardag een mooie taart. Ik heb op Pinterest een mooie gevonden (zie afbeelding). Ik heb iemand uit ons dorp benaderd die professionele taarten maakt en die vraagt 82,50 voor deze taart voor 12-15 personen. Is dat een gemiddelde prijs voor zo'n soort taart? Ik vind het namelijk best veel geld. Iemand ervaring mee?
Dit was ons Naila haar verjaardagstaart, was er 1 voor 30 personen (verdeeld over grootouders en tantes en ooms en bij hun deur gebracht). Heb gekozen voor bloemetjes en macaron’s als versiering zodat het wat goedkoeper uitkwam. Heeft ons 85€ gekost.
Deze taart was bedoelt voor 10-12 per maar hebben er met 15 van gegeten omdat die zo hoog was en botercreme vult als een malle.
Kosten 27,5 basis + 32,5 (voor de 1 en de naam) + Nijntje 7,5 = 40 euro. Eigenlijk was simpel alles wat je erop zet aan marsepein was 7,5 euro extra.
Maar lekker dat die was oohhww en ze vond hem prachtig
Ik heb dit besteld voor €80- 22 pers. Ivm corona krijg ik beperkt visite, maar ik vind het niet erg als de taart overblijft. Kan het aan al mijn buren uitdelen, als ik naar mijn gevoel maar genoeg voor mijn dochtertje heb gedaan.
Zo is de taart uiteindelijk geworden..erg blij mee en via zoom aangesneden. Het is al zo'n sombere tijd dus dan maar gewoon een lekkere dure taart als troost;-) voor alle kleine dreumesjes, van harte gefeliciteerd!!