60 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze besteld. Is voor 12 pers. €29. A.s zondag is hij jarig😍

3 jaar geleden

Wij krijgen deze in het roze maar ietsje lager (6-8 pers), Deze kost ons 42 euro 🙂

3 jaar geleden

Wij hebben deze besteld! 30 euro en dan voor 10-12 personen.. de 15e is ze jarig🎉🥳

3 jaar geleden

Dit was ons Naila haar verjaardagstaart, was er 1 voor 30 personen (verdeeld over grootouders en tantes en ooms en bij hun deur gebracht). Heb gekozen voor bloemetjes en macaron’s als versiering zodat het wat goedkoeper uitkwam. Heeft ons 85€ gekost.

3 jaar geleden

Deze had ik zelf gemaakt

3 jaar geleden

Deze gekocht 💓

3 jaar geleden

Dit was onze taart! Smaakte heerlijk!

3 jaar geleden

🥰

3 jaar geleden

Had deze taart zelf gemaakt. Vorige week werd mijn zoontje 1🎉

3 jaar geleden

Cake smash taartje

3 jaar geleden

En dit was taart nr 2 een andere dag 😊

3 jaar geleden

Dit is onze taart voor Florence 24/2 jarig

3 jaar geleden

Deze taart was bedoelt voor 10-12 per maar hebben er met 15 van gegeten omdat die zo hoog was en botercreme vult als een malle. Kosten 27,5 basis + 32,5 (voor de 1 en de naam) + Nijntje 7,5 = 40 euro. Eigenlijk was simpel alles wat je erop zet aan marsepein was 7,5 euro extra. Maar lekker dat die was oohhww en ze vond hem prachtig

3 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Deze taart was bedoelt voor 10-12 per maar hebben er met 15 van gegeten omd ...
Dat is niet duur. Onze taart voor 12 is 59 euro

3 jaar geleden

Ik heb dit besteld voor €80- 22 pers. Ivm corona krijg ik beperkt visite, maar ik vind het niet erg als de taart overblijft. Kan het aan al mijn buren uitdelen, als ik naar mijn gevoel maar genoeg voor mijn dochtertje heb gedaan.

3 jaar geleden

Onze prins is vandaag 1 geworden!!!

3 jaar geleden

Mijn zoon van 4 wilde graag een Frozen taart voor de verjaardag van onze dochter ☺️

3 jaar geleden

Zo is de taart uiteindelijk geworden..erg blij mee en via zoom aangesneden. Het is al zo'n sombere tijd dus dan maar gewoon een lekkere dure taart als troost;-) voor alle kleine dreumesjes, van harte gefeliciteerd!!

3 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Onze prins is vandaag 1 geworden!!!
Gefeliciteerd! En leuke naam zeg :-)

3 jaar geleden

Ik ben nogal van de keep it simple. Erg blij met hoe het taartje eruit zag en smaakte!