60 Reacties

4 jaar geleden

Alles uitpakken na de verhuizing, dus ik zal me niet snel vervelen. Had ik meer tijd dan was ik bv fotoboeken gaan maken (komt er normaal niet van), wandelen, vooruit koken voor in de vriezer en lekker genieten van even rust.

4 jaar geleden

Fotoboeken samenstellen van afgelopen 6! Jaar, afwerking zolderkamer... huishouden en clubjes van 3 kids...

4 jaar geleden

Geboortekaartjes ontwerpen, nog te lezen boeken uitlezen, Nintendo Switchen, met vriendinnen afspreken, alles nog een keer grondig soppen, opruimen, baby kleertjes en lakentjes wassen, manicure en pedicure laten doen, heeeel veel dutjes 😋 alles klaar zetten, de commode lades inrichten, etc etc ik vermaak me wel! Nog 1 weekje te gaan en dan heerlijk verlof. En na verlof nog drie weken vakantie dagen eraan vast geplakt die ik nog over had van 2019 😇

4 jaar geleden

-Alvast de enveloppen besteld voor de babykaartjes om de adressen mooi met de hand te schrijven. -creatief bezig zijn; schilderen, tekenen, fotoboeken maken. -(kleding) kasten uitruimen. -puzzelen. -koekjes, taarten bakken en vriendinnen uitnodigen die te komen opeten.

4 jaar geleden

-Alvast de enveloppen besteld voor de babykaartjes om de adressen mooi met ...
Mooi lijstje😃

4 jaar geleden

Fotoboek maken, Netflixen (Vis a Vis, Good girls), slapen, wandelen, babykamer in orde maken

4 jaar geleden

Kleertjes van de oudste wassen en strijken, geboortekaartje ontwerpen, wandelen met de honden, zwemmen, huis opruimen, papieren/administratie uitzoeken

4 jaar geleden

Mijn verlof is al bezig. Nog 4 weken en dan ben ik 40 weken zwanger. Nu heb ik net een boxkleed genaaid en aankleedkussenhoezen. Ook nog andere naaiprojecten liggen die ik komende dagen ga maken. Daarnaast nog hier en daar het huis soppen/schoonmaken. Nog een knuffel haken die bijna klaar is. Mn administratie organiseren. Geboortekaartjes proefversie besteld en even de enveloppen besteld zodat ik alle adressen al kan schrijven. Ook wil ik een los kaartje ontwerpen als uitnodiging voor het kraamfeest. En als ik nog tijd over heb mn oude foto's van vroeger uitzoeken en fotoalbums maken. Nog genoeg te doen al zeg ik t zelf.

4 jaar geleden

Tijd tekort met een peuter 😫

4 jaar geleden

Reactie op MoKa1989

Tijd tekort met een peuter 😫
Herkenbaar! Dat ik me echt afvraag waar ik tijdens mijn eerste zwangerschap zo moe van was 🙄😬.

4 jaar geleden

Reactie op merel1986-24

Herkenbaar! Dat ik me echt afvraag waar ik tijdens mijn eerste zwangerschap ...
Hahaha echt hé. Het schiet allemaal niet op hier..

4 jaar geleden

Mijn verlof is vandaag officieel ingegaan, maar zelfs na 1 dag ben ik het al zat😂🙈 en dan heb ik nog wel even te gaan 🤣 gelukkig deze week aardig vol

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Mijn verlof is vandaag officieel ingegaan, maar zelfs na 1 dag ben ik het a ...
Echt?! M’n verlof begint donderdag en ik wil zooooooo veel doen en heb m’n eerste week al zo volgeplakt dat ik als de dood ben dat meneer zich na twee weken al gaat aandienen. Ik heb nog geen tijd voor een baby, eerst ff me time 😅

4 jaar geleden

Reactie op Markrela

Echt?! M’n verlof begint donderdag en ik wil zooooooo veel doen en heb m’n ...
Ik zit al 14 weken thuis... ben van ellende gaan diamond painten 😂

4 jaar geleden

Ik vind het erg leuk en ontspannend om te kleuren in een kleurboek voor volwassen! Bij de action heb je die voor een prikkie👍🏻

4 jaar geleden

Ik ben sinds week 6 thuis. Enigste wat ik doe is uitslapen, boodschappen doen en koken. Vervolgens wachten op mijn partner die in de avond klaar is van werk. Daarna gaat de tijd wat sneller, totdat hij weer in slaap valt ☹️. Daarna vermaak ik me, totdat ik in slaapval met deze app of spelletjes op mn tel. Ben netflix al zat geraakt 🙀, jup! Besef maar hoe ver ik ben met verveling. Maar met mijn vermoeidheid valt er verder ook niks te doen behalve uiteten en familiebezoekjes. Kan niet wachten tot ik me weer fit kqn voelen.

4 jaar geleden

Ik heb ook sinds 1 dag verlof nu, en lekker veel nesteldrang dus ik ben alles aan het organiseren: wil alles in bakken en ben alles voor de zoveelste keer aan het opruimen, dingen weggooien en lekker wassen! Denk dat ik me niet hoef te vervelen en ben eerder bang dat ze zich te vroeg meldt.... nog 5 weekjes ♡

4 jaar geleden

Ik ben zelf een gamer maar shooters spelen word t niet meer. Teveel spanning. Dus dan maar huizen bouwen in sims 4 haha. Daarnaast kan ik nog lekker gaan frotten met de hond, geboortebord maken, en nog wat andere dingen friebele freubelen met bijtkralen, dremels en zagen. Kan nooit stil zitten dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen over 2 weken 😂 sjees hier op t werk nog gewoon heen en weer en zit als een malle te drukken en me dood te ergeren aan collega's die veel langzamer zijn dan mij

4 jaar geleden

Reactie op Markrela

Echt?! M’n verlof begint donderdag en ik wil zooooooo veel doen en heb m’n ...
Ja deze week en volgende week zitten zo vol hier en ben idd ook bang dat ze zich dan net aandient zal je altijd zien 😂

4 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Ik heb ook sinds 1 dag verlof nu, en lekker veel nesteldrang dus ik ben all ...
Nog een maandje 😍. Mij zie je echt feestvieren mn laatste paar weken 💃🏽