60 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Ik ben zelf een gamer maar shooters spelen word t niet meer. Teveel spannin ...
😂😂😂

4 jaar geleden

Ik verveel me nooit eigenlijk. Lekker series kijken, in bad gaan, de stad in lopen, wat laatste spulletjes voor de babykamer scoren, naar de sportschool, zwangerschapsgym, wat stukjes wandelen, nieuwe dingetjes bakken of koken, lekker lunchen met vriendinnen, wat huishoudelijke taken, en natuurlijk: uitslapen als dat lukt! En anders ontbijt op bed met een serie op. Heerlijk! 😍

4 jaar geleden

Nog een maandje 😍. Mij zie je echt feestvieren mn laatste paar weken 💃🏽
Kan ik me goed voorstellen als je al zo lang bij de deur zit, houd nog even vol! ♡

4 jaar geleden

ik wacht op mijn bestelling daimond painting. met kerst 1 gekregen maar die is al af. mooie afleiding qua wachten.

4 jaar geleden

Ik verwacht dat de meeste de serie You van netflix al gezien hebben. Maar nog een hele goede: somewhere between. Heeft helaas maar 1 seizoen. Was gewoon verdrietig dat ie afgelopen was😋 als iemand nog goede kijktips heeft? Ik ben nog niet met verlof die gaat volgende week vrijdag in😇 Maar ik hoef alleen nog alles te wassen en strijken en de geboortekaart enveloppen te schrijven. Ben bang dat de verveling snel gaat komen😫

4 jaar geleden

Ik sleep vriendinnen mee om samen te gaan zwemmen. Goed voor mn conditie en als tegenhanger voor al het zitten en liggen. Foto boeken maken van foto's van afgelopen 12 jaar🤦🏼‍♀️ en huis binnenkort met mn ma aanpakken. Alle kastjes en laatjes moeten eraan geloven... sons of anarchy kijken en binnenkort denk ik nog maar een info avond borstvoeding.

4 jaar geleden

Reactie op Tmaar

Ik verwacht dat de meeste de serie You van netflix al gezien hebben. Maar n ...
Vis a Vis, super spannend!!@

4 jaar geleden

Ooh en gerechten koken voor in de diepvries, zo hoeven we de eerste dagen/weken op zware dagen niet te koken maar wel gezond eten. Was tipje van een vriendin.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Vis a Vis, super spannend!!@
Helaas ook al gezien. Zit met smart op de spin off te wachten. Echt een van m'n lievelings series🥰

4 jaar geleden

Reactie op Tmaar

Helaas ook al gezien. Zit met smart op de spin off te wachten. Echt een van ...
La Reina del sur is ook een goeie👌🏻

4 jaar geleden

Ik verveel me nooit, wat is dat toch haha! Zwemmen, bioscoopje pakken, serietje kijken, puzzelen, projectjes in huis, lekkere koffie drinken in de stad, fotoboeken maken, theetje bij familie en vrienden, een wandelingetje of fietstochtje, gezonde taartjes bakken, die bij iemand langsbrengen

4 jaar geleden

Uit verveling ben ik een eigen onderneming aan het opzetten in bijberoep een online webshop die ik lanceer deze zomer. Gericht op haar extenions en kleding, accessoires, schoenen, wimpers. Connecties gemaakt met verschillende leveranciers in Europa en buitenland. Volop bezig met mijn webshop en logo ontwerp ( doe ik allemaal zelf) WHOPPPAAAA!!!! 😁 GENOEGGGG te doen

4 jaar geleden

Reactie op Blessedmommy

Uit verveling ben ik een eigen onderneming aan het opzetten in bijberoep ee ...
Wauw lekker bezig! Succes!

4 jaar geleden

Reactie op AVB

Wauw lekker bezig! Succes!
Thanks! 😁

4 jaar geleden

Ik ben bang dat ik geen tijd heb om me te gaan vervelen! Ik ben nu 3 weken voor de bevalling op verlof gegaan. Ik word ingeleid met 37 weken en ben nu 34.2 weken zwanger. Ik had zoveel dingen op de planning maar puntje bij paaltje slaap ik veel en ben ik veel in het ziekenhuis voor controles.

4 jaar geleden

Reactie op Zoetje

Ik ben bang dat ik geen tijd heb om me te gaan vervelen! Ik ben nu 3 weken ...
hier precies het zelfde. enorme nestel drang maar geeeeen energy km gek van te worden

4 jaar geleden

Lekker vandaag weer verder kleuren aan me verjaardagskalender

4 jaar geleden

De bijtkralen en benodigdheden komen langzaam binnegedruppeld met de post. Dus daar kan ik mee aan de gang. De kleine vierkante doekjes zijn gehaald en de glow in de dark verf is ook binnen. Op de doekjes komen bosdiertjes te staan met de kleur van zonsopgang en als het donker is moet met glow in de dark sterretjes tevoorschijn komen en glans over de wolkjes en beestjes heen. Moet mijzelf wel inhouden en het wat simpel houden 😅

4 jaar geleden

Hoe zorgen jullie ervoor dat jullie niet te ongeduldig worden tot de bevalling begint? Het is niet zo dat ik me verveel met mn haakwerkjes en visite maar toch kan k echt niet wachten om onze kleine meid te ontmoeten....

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Hoe zorgen jullie ervoor dat jullie niet te ongeduldig worden tot de bevall ...
Hier heb ik ook echt last van... Elke keer zie ik weer kindjes geboren worden en begin echt ongeduldig te worden want ik wil ook en tegelijkertijd kan ik ook niet meer zoveel (naar de stad ofzo gaat cht niet meer). Helaas zelf ook nog niet echt iets gevonden om te doen want ik ben wel klaar voor de komst van de kleine 😉