60 Reacties

4 jaar geleden

Ik kan niet meer lang staan of zitten. Ben maar op de bank gaan liggen en sims aan het spelen als bezigheidstherapie

4 jaar geleden

Ik ben van ellende een hele lange serie gaan zoeken, t is grey’s anatomy geworden! 15 seizoenen te gaan 😂 Onderhand wel chagerijnig want steeds rommelt het, maar er zet niks door.. Bij mijn eerste nooit gehad, daar begon t gewoon zonder gedoe vooraf 😅

4 jaar geleden

Heb nog 2 kids van 5 en 7 dus wou juist dat ik mij eens kon vervelen😆 maar helaas geen tijd voor verveling weinig tijd tot rust overdag 😭🤪

4 jaar geleden

Heb nog 2 kids van 5 en 7 dus wou juist dat ik mij eens kon vervelen😆 maar ...
Ook niet als de kids op school zijn? Probeer daar echt van te profiteren hoor! Mijn zoon gaat gewoon nog 4 dagen naar de opvang/opa’s en oma’s zoals toen ik werkte, scheelt me zoveel rust 😊

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Ik ben van ellende een hele lange serie gaan zoeken, t is grey’s anatomy ge ...
Bij mij ook 😂

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Ik ben van ellende een hele lange serie gaan zoeken, t is grey’s anatomy ge ...
Bij mij is het de eerste maar wel al hele week harde buiken enzo. Zou idd heeel graag willen dat t doorzet. Nu pas 38.3 weken dus met n beetje pech moet k dit nog 3 weken uithouden 😅 Al wil k wel gaan vragen of ze me volgende week met controle wil strippen als dat al mogelijk zou zijn. Mn lijf begint echt op te raken. Eet super veel maar de kleine is al mn reserves aan het opmaken. Mn heupbotten beginnen uit te steken en mn ribben zijn te tellen 😓

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Ook niet als de kids op school zijn? Probeer daar echt van te profiteren h ...
Ja die momenten probeer ik zeker soms mijn rust even te pakken maar lukt vaker niet dan wel. Is áltijd wel wat te doen in huis lijkt wel. Dacht vanmorgen ook heerlijk te rusten maar puntje bij paaltje toch niet gelukt. Zeker ook soms eigen schuld maar kan de boel niet de boel laten anders rust ik nog niet lekker 🤭

4 jaar geleden

Ja die momenten probeer ik zeker soms mijn rust even te pakken maar lukt va ...
Haha herkenbaar hoor! 😅 Ik had tot vorige week echt vreselijke nesteldrang. Maar ben nu eindelijk gaan rusten (teveel pijn ook) en t bevalt me na een paar dagen echt top haha. Worth the try! 😉🙃

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben bezig met de grote schoonmaak... van boven tot beneden schrobben 🤣 waarschijnlijk nesteldrang. Ben nu 38weken en bij controle was ze nog niets ingedaald ! Hopelijk na men grote schoonmaak toch wat ingedaald haha 😋 nog iemand die bezig is met de grote schoonmaak? 👍

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Hoi! Ik ben bezig met de grote schoonmaak... van boven tot beneden schrobbe ...
Ik zou willen dat ik t kon 😞 op t moment dat ik 1 wasje in de machine heb gestopt ben ik al bekaf en voel ik me alsof ik een marathon gelopen heb. Gelukkig helpt mn schoonmoeder me met poetsen en opruimen. Werd echt helemaal gek! Dus ik ben nu maar alle kleine dingetjes aan het doen en mn schoonmoeder is nu aan t stofzuigen en dweilen.

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Ik zou willen dat ik t kon 😞 op t moment dat ik 1 wasje in de machine heb ...
Oh wat sneu! Kan lastig zijn hé :( Hoeveel weken ben je nu? Gelukkig is je schoonmoeder er om je te helpen! Ik zou mss ook wat meer moeten rusten maar het is sterker dan mezelf.. 🤷‍♀️ ik slaap niet meer snachts waardoor ik voor mezelf snachts een heel 'schema' opmaak om de volgende dag te doen 😅🤦‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Oh wat sneu! Kan lastig zijn hé :( Hoeveel weken ben je nu? Gelukkig is je ...
Ben morgen 39 weken dus hoop echt dat ze snel geboren wil worden. Echt zo gek al die veranderingen in je lijf allemaal. Was altijd heel sportief (zwemmen, hardlopen, obstakel runs enzo) en nu is op en neer naar de wc lopen al vermoeiend. Hoop echt dat t straks na de bevalling allemaal snel weer goed komt. Maar gelukkig idd een schat van een schoonmoeder die me met alle liefde helpt. Al zou k af en toe willen dat mn man wat meer op haar zou lijken hahaha

4 jaar geleden

Ik voel me de laatste dagen echt vrij nutteloos 😅 heb vrijwel nergens anders zin in dan een beetje bankhangen en kleine huishoudelijke taken. Ik houd me maar voor dat m'n lichaam blijkbaar behoefte heeft aan zo min mogelijk doen en zo veel mogelijk rust..

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Ik voel me de laatste dagen echt vrij nutteloos 😅 heb vrijwel nergens ande ...
Ik heb dat sinds gisteren ook! Probeer wel elke dag te bewegen door met hond te lopen of een huishoudelijke klus op te pakken, maar als het aan mij ligt lig ik alleen nog maar op de bank🙈 Eerst had ik juist tegenovergestelde😅

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Ik heb dat sinds gisteren ook! Probeer wel elke dag te bewegen door met hon ...
Ja precies! Ik was hiervoor ook wat actiever. Maar ben ook al 40+3 dus misschien is het ook wel logisch en moet ik het maar accepteren...

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Ja precies! Ik was hiervoor ook wat actiever. Maar ben ook al 40+3 dus miss ...
Ja dat dacht ik inderdaad ook! Heb jij al wel idee dat er wat beweging in zit of dat niet? Merk dat mijn lichaam sinds deze week ook ineens anders voelt.

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Ja dat dacht ik inderdaad ook! Heb jij al wel idee dat er wat beweging in z ...
Haha ja maar dat denk ik al sinds vorige week dus ik durf niet meer te 'hopen' 😂 ik hoop dan dat het voor ons beide niet lang meer duurt :-)

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Haha ja maar dat denk ik al sinds vorige week dus ik durf niet meer te 'hop ...
Haha, irritant he! Ik dacht het vorige weken ook steeds, laat het nu maar beetje los. Hoop het ook voor ons😁😁

4 jaar geleden

40+1 Vorige week vond ik het nog heerlijk om er op uit te trekken. Nu heb ik echt nergens meer zin in. zal ook wel een beetje psychisch zijn. Je leeft toch naar de datum toe. Ik voel af en toe wat neerwaartse druk en mini steekjes. Maar dat is ook alles. Ik ben zo benieuwd naar wat het gaat worden. Van mij mag het wel gebeuren hoor! Al die dagen op de bank hangen worden nu ook wel een beetje saai.

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Ik voel me de laatste dagen echt vrij nutteloos 😅 heb vrijwel nergens ande ...
Heel herkenbaar ben morgen 40 weken en wil eigenlijk alleen maar liggen of slapen