39 Reacties

4 jaar geleden

Gewoon op een lepeltje. Daarna even sabbelen op speen. Gaat prima

4 jaar geleden

Van de kruidvat op olie basis heb ik op een lepeltje dat gaat heel goed.

4 jaar geleden

Ik geef vitamine D van Davitamon (op olie basis) op een lepeltje.

4 jaar geleden

Hoi Inge, Ik geef davitamon druppels op olie basis. Via een lepeltje tussen de voeding door

4 jaar geleden

wij geven ook vit D olie basis van Kruidvat. Geven jullie echt iedere dag? Ik vergeet het af en toe en voel me erg schuldig erover😥😥😥 vooral nu is vit D erg belangrijk, we komen nauwelijks buiten🤦‍♀️🤦‍♀️

4 jaar geleden

Wij geven vitamine D van davitamon. Gewoon 10 druppeltjes op een lepeltje net voor een fles. Gaat heel goed :D

4 jaar geleden

Davitamon druppels op een lepeltje. Altijd vlak voor de fles. Als je kleine de fles niet op drinkt heeft hij niet alle druppels binnen.

4 jaar geleden

Awel, onze dochter vind dat verschrikkelijk! Ik heb alle mogelijke vormen en manieren geprobeerd, maar alles komt er rechtstreeks terug uit... Momenteel geef ik ze dan ook geen vitamines meer. Ze is kerngezond en springlevend, dus ik wil ze er ook niet mee plagen...

4 jaar geleden

Ik geef ook de vitamine D op oliebasis op een lepeltje. Eigenlijk altijd na de voeding. Maakt het eigenlijk uit of je het voor of na de voeding doet?

4 jaar geleden

Ik heb zelf t idee dat mijn ventje meer gaat kwijlen als die de vitamine d druppels gehad heeft, zien meer mensen dit?

4 jaar geleden

Ik geef Vitamine D druppels van Kruidvat samen met Vitamine K (ivm borstvoeding) samen op een lepeltje. Meestal na de voeding en dat werkt goed.

4 jaar geleden

Wij gebruiken deze. 2 druppels per dag, makkelijk te druppelen met pipet.

4 jaar geleden

Door de 1e fles heen davitamon aquosum bij alle kinderen nog gedaan tm 3 jaar daarna gummies van davitamon

4 jaar geleden

Reactie op Valentientje

wij geven ook vit D olie basis van Kruidvat. Geven jullie echt iedere dag? ...
Ik geef het altijd bij de eerste fles en ik zet het flesje voor de koffiekopjes zodat ik het niet vergeet. Want dat geheugen is een ramp😂

4 jaar geleden

Dit is een natuurlijk supplement, vandaar dat wij dit merk hebben gekocht. Wij geven het via een lepel voor de voeding. Niet na, omdat je dan niet zeker weet of het terug komt in het mondje terug.

4 jaar geleden

Reactie op Newborn Mama

Ik geef ook de vitamine D op oliebasis op een lepeltje. Eigenlijk altijd na ...
Ik doe het voor de voeding,heeft de kraamverzorgster mij zo verteld en als hij in slaap valt hij dan niet weer wakker moet worden voor de vitamine. Denk dat het niet uitmaakt of je het ervoor of erna doet als het maar gegeven wordt.

4 jaar geleden

beste voor een voeding, als de baby na een voeding gaat spugen, dan spugen ze alleen een beetje voeding, ik geef kruitvat merk op oliebasis, mag niet meer op waterbasis.

4 jaar geleden

Deze geef ik zelf het suikervrije variant op olie basis omdat er in de normale propylgallaat ofzo zit en dit zou weer schadelijk zijn voor je baby.. Zekerheid voor alles 😊

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

beste voor een voeding, als de baby na een voeding gaat spugen, dan spugen ...
Wie zegt dat je D niet meer op waterbasis mag gebruiken..? Wij gebruiken dit al 3 maanden op aanraden VK en CB? Samen met vit K op oliebasis. Maar daar stoppen we vanaf donderdag mee, omdat ze dan 12 weken is.

4 jaar geleden

Ik gebruik ook de kruidvat druppels, doe het in het speentje voor zijn voeding en dan zuigt hij het gewoon uit de speen. Daarna draai ik de speen weer op het flesje en drinkt hij z'n voeding.