46 Reacties

4 jaar geleden

Labello 馃檲

4 jaar geleden

Fotocamera

4 jaar geleden

Sokken

4 jaar geleden

Ik heb al adviezen gehad zoals lippenbalsem, dextro, makkelijk weg te krijgen eten zoals knijpfruit, appelmoes of yoghurtjes. Verder schone kleren voor moeder en baby, comfortabele kleding voor vaders voor als t lang duurt. Dingen zoals luiers en flesvoeding als je geen borstvoeding geeft hebben ze in het ziekenhuis/kraamhotel. En misschien wel lekker om een paar toiletspulletjes van jezelf mee te nemen. Voor de baby hebben ze daar. Ik blijf zelf een aantal dagen in het kraamhotel, dus ik neem ook wat vermaak en extra kleding mee.

VRIEND

4 jaar geleden

50ct of euromuntje voor de rolstoel van garage naar kraamafdeling

4 jaar geleden

Playlist ... als je ontspant van muziek 馃憣馃徎

4 jaar geleden

Hahaha ik ben iemand die altijd op het laatste minuit mijn valize klaarmaakt en soms dingen vergeet, denk dat het beter is dat ik eraan begin en maken dat ik niets vergeet. 馃き馃き

4 jaar geleden

Reactie op DdB

50ct of euromuntje voor de rolstoel van garage naar kraamafdeling
Ja die tip kregen wij ook 馃槄

4 jaar geleden

Flip flops voor de douche lijkt me ook wel fijn馃槈

4 jaar geleden

-Divers kleingeld -tandenborstels -camera/telefoon incl opladers -tussendoortjes (dadels/noten/fruit) -grote onderbroeken 馃槵 -shirt voor partner -ik heb een ruim (heren) t shirt gekocht en een hemdje met spaghettibandjes voor tijdens de bevalling, ruime maat genomen zodat alles makkelijk omhoog/uit kan ( gewoon bij Zeeman voor een paar euro, evenals de onderbroeken)

4 jaar geleden

Ik maak ook een playlist aan met muziek die me helpt ontspannen ( tip vanuit hypnobirthing cursus) ons zh heeft ipads waarop je t kan afspelen.

4 jaar geleden

Ja staat al klaar aangezien ik bij mijn zoon nog aan het werk was en alles kon wel in mijn verlof gedaan worden..... wassen, spullen klaar zetten etc en kon mijn man hals over kop spullen bij elkaar rapen was niet heel succesvol. Dus nu staat de tas in ieder geval klaar met kleding, toilet artikelen voor mij zelf. Kleding, flesje, pak voeding voor de baby en een winterzak voor de maxi cosi.

4 jaar geleden

Ik kreeg als tip ook een extra lange draad voor je telefoon, omdat die laders meestal boven aan je bed hangen. Eten voor zowel jezelf als je partner was mij geadviseerd.

4 jaar geleden

Zoogcompressen voor na de bevalling als je even in het ziekenhuis moet blijven

4 jaar geleden

En vergeet je maxi cosi niet mee te nemen!!

4 jaar geleden

Tijdschriften

4 jaar geleden

Een muntje voor de rolstoel bij het ziekenhuis

4 jaar geleden

Welk maatje jas of buiten pakje nemen jullie mee? Ik heb een maatje 62 gekregen van een soort ski pakje want bevallen in februari maat twijfel of ik hem niet iets groter moet halen. Hij lag met 28 weken echo iets voor op groei.

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Welk maatje jas of buiten pakje nemen jullie mee? Ik heb een maatje 62 gekr ...
Als die er groter uitkomt dan 62cm heb je een of ander record gebroken denk ik 馃榿

4 jaar geleden

Klinkt misschien stom, maar een dekentje voor de baby. Ik had dit netjes op mijn lijstje staan bij de eerste en was deze dus vergeten. Ziekenhuis deed een beetje moeilijk. Moest door de verloskundige mee terug genomen worden na thuiskomst 馃檲 Verder - Joggingbroek voor jezelf, wel zo lekker na de bevalling. Instapslofjes voor als je gaat douchen. En had zelfs een losse sportbeha aan tijdens de bevalling. Heerlijk!