46 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb mijn vluchttas al klaar staan.. Dit na een eerdere opname in het ziekenhuis met bloedverlies, toch maar vast klaargemaakt voor de zekerheid aangezien als ik nu weer bloedverlies heb ik moet blijven tot aan de geboorte...

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Welk maatje jas of buiten pakje nemen jullie mee? Ik heb een maatje 62 gekr ...
Ik zou dan eerder gaan voor 56 voor uit het ziekenhuis. Mijn zoontje lag ook voor op de echo鈥檚 en was 54 cm bij de geboorte. Hij paste prima in maat 56 toen we naar huis gingen. Ca 3 weken later zat hij in maat 62. Volgens mij hebben de meeste pasgeboren baby鈥檚 maat 50 of 56, dus wellicht kun je die maten beide meenemen

4 jaar geleden

La Bello oid voor op je lippen

4 jaar geleden

Een paar boxershorts van vriendlief voor mezelf na bevalling, echt ideaal met grote kraamverbanden en lubberende buik!

4 jaar geleden

Kreeg gister de tip: rietjes voor als je ligt en iets wilt drinken

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Welk maatje jas of buiten pakje nemen jullie mee? Ik heb een maatje 62 gekr ...
Mijn verloskundige adviseerde maat 56 aan te houden. Onze ligt boven gemiddeld zowel bij 20 weken echo als bij de extra groei echo bij 28 weken... 62 was weer te groot.

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Kreeg gister de tip: rietjes voor als je ligt en iets wilt drinken
Goeie!

4 jaar geleden

Ik heb mij tas ookal klaar gezet maar weet echt niet wat er in moet luiers ? Welke maat 0 of 1 ik ga wel eten in me tas doen en drinken en douche gel kleren voor de baby natuurlijk eerste dekentje gaat er in kleren voor mezelf makkelijke kleren grote maandverband voor mezelf wat moet er nog meer in ???

4 jaar geleden

Ik heb mij tas ookal klaar gezet maar weet echt niet wat er in moet luiers ...
Ik heb niet eens maat 0 pampers gekocht. Die zijn voor 0 tot 3 kilo.. Ik heb alleen maar 1 en 2 gekocht. Ga er vanuit dat maat 1 normaal is?

4 jaar geleden

Ik heb niet eens maat 0 pampers gekocht. Die zijn voor 0 tot 3 kilo.. Ik h ...
Maat 1 is normaal 馃榿 maat 0 is volgens mij bij prematuur

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Maat 1 is normaal 馃榿 maat 0 is volgens mij bij prematuur
Ok茅 dankje 馃檪 ik had namelijk niet eens naar maat 0 gekeken..

4 jaar geleden

Ik heb mij tas ookal klaar gezet maar weet echt niet wat er in moet luiers ...
Luiers hoeft niet hebben ze in het ziekenhuis net zoals kraamverband.

4 jaar geleden

K kreeg vanmorgen nog een tip van de verloskundige. Ook de thermometer inpakken. Die schijnen nog wel eens te verdwijnen op de verloskamers en dan hoeven ze niet nog het halve ziekenhuis door om er eentje te zoeken voor je naar huis mag.

4 jaar geleden

Ik heb mijn vluchtkoffer zo goed als klaar hierin zit - toilettas met alles qua verzorging (heb er ook maar een masker in gedaan omdat ik ivm geplande keizersnede ga verblijven dus kan ik mezelf verwennen) - genoeg pyjama鈥檚 en voedingsbeha鈥檚/tops, kleding, pantoffels en sokken. - voor de baby: geboortepakje, rompers, boxpakjes, sokjes en maillots. Nou later dus tel + oplader, een 馃摉..

4 jaar geleden

Koffiepads! Handig voor als je kraamvisite mag ontvangen in t ziekenhuis. Op de kamer stond een Senseo apparaat maar helaas geen pads. (De overgebleven koffiepads heb ik stiekem verruild met een paar mega rekbare net-onderbroeken die je in t ZH aankrijgt na je bevalling馃檲 heerlijk voor thuis met zo'n enorm maandverband)

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Mijn verloskundige adviseerde maat 56 aan te houden. Onze ligt boven gemidd ...
Kijk uit hoor dit zeggen ze al gauw

4 jaar geleden

Net een dekentje binnen gekregen voor in de maxi cosi als we naar huis gaan vanuit het ziekenhuis. Ik ben even helemaal Gelukkig 馃槏

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Net een dekentje binnen gekregen voor in de maxi cosi als we naar huis gaan ...
Mooi dekentje Wat kan je maxicosi plat.

4 jaar geleden

Reactie op Sonjas

Mooi dekentje Wat kan je maxicosi plat.
Hoe bedoel je plat ?

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Hoe bedoel je plat ?
Hij lijkt wel heel plat te liggen of lijkt dat maar zo door de deken.